مدیریت اخبار  

جوانسازی واژن با تزریق ژل

0 نظرات
1113
۰۹-اردیبهشت-۱۳۹۷

جوانسازی واژن با تزریق ژل

تزریق ژل به واژن یکی از روش‌های جوانسازی واژن است. در این روش تزریق در ناحیه خارجی واژن انجام می‌شود و خوشبختانه روزانه بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود. زنان عمدتا به افزایش سن، تجربه زایمان‌های طبیعی، اغییرات هورمونی و ... دچار افتادگی پوست، شل شدن پوست و یا پیری در ناحیه پوست می‌شوند و پوست ناحیه تناسلی از این امر مستثنی نیست. ظهور علائم پیری در ناحیه تناسلی علاوه بر اعتماد به نفس می تواند تمایل جنسی زنان را نیز هدف بگیرد و آنها را در برقراری ارتباط زناشویی دچار مشکل کند. این دسته از زنان می‌توانند برای جوانسازی ناحیه تناسلی از روش‌های مختلفی از جمله تزریق ژل بهره‌مند شوند.

جوانسازی واژن به دو روش جراحی و غیرجراحی انجام می‌شود که تزریق ژل در صدر روش‌های غیرجراحی و کم تهاجمی است که طرفداران بسیاری دارد. عمدتا زنانی که نگران عوارض جراحی هستند برای جوانسازی مخصوصا در ناحیه تناسلی روش‌های غیرجراحی و تزریقی را انتخاب می‌‌کنند.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی علاوه بر فقدان عوارض جراحی دارای مزیت‌های فراوانی از جمله بازگشت سریع به زندگی عادی، عدم احساس درد حین و پس از تزریق، امکان انجام همزمان جراحی‌های واژن و ... را دارد. تزریق ژل به واژن موجب جوان شدن واژن،  حجیم شدن و بهبود وضعیت لب های واژن،  رفع افتادگی و از بین بردن چین و چروک پوست، ایجاد سفتی در ناحیه پوست واژن، تنگ شدن واژن و ... می‌شود.

ممنوعیت تزریق

تزریق ژل به واژن محدودیت سنی ندارد اما توصیه می‌شود زنان پس از زایمان و به دنبال افزایش سن این روش را انتخاب کنند. به طور کلی این تزریق در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، بیماران دیابتی، افراد دارای سابقه بیماری‌های خونی، افراد دارای حساسیت به ژل، بیماران بیماری‌های ناحیه تناسلی، زنان باردار و شیرده و افراد مبتلا به ضعف ایمنی بدن انجام نمی‌شود.

عوارض تزریق

عوارض احتمالی این روش شامل التهاب،  تورم و کبودی،  درد،  حساسیت، عفونت سطحی و  ایجاد لکه های قرمز است که به مروز زمان یا با تجویز دارو بهبود می‌یابد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

-مصرف به موقع و منظم داروهای تجویز شده توسط متخصص

-عدم استعمال دخانیات و مصرف الکل به مدت یک هفته

-عدم برقراری رابطه جنسی به مدت یک هفته

• استحمام با آب ولرم و استفاده از کمپرس آب گرم

-اجتناب از فعالیت های فیزیکی و ورزش های سنگین به مدت یک هفته

-عدم دستکاری و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت یک هفته

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی واژن با تزریق ژل

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس