مدیریت اخبار  

جوانسازی ایمن و بی‌خطر پوست با سابسیژن

0 نظرات
1773
۱۵-شهریور-۱۳۹۷

جوانسازی ایمن و بی‌خطر پوست با سابسیژن

افرادی که از جای جوش، جای بخیه، آثار باقی مانده از بیماری آبله‌ مرغان و ... رنج می‌برند می‌توانند برای جوانسازی و احیای پوست از یک روش ساده، سرپایی و ایمن به نام «سابسیژن» بهره‌مند شوند. در سابسیژن برای درمان و رفع جای جوش  و زخم از روش آزاد کردن بافت‌های همبندی استفاده می‌شود که واقع سابسیژن با وسیله‌ای استانداری که دارای سوزن‌های خاص به نام سوزن نوکور انجام می شود.

6.jpg

 

در گذشته سابسیژن به تنهایی انجام می‌شد در واقع پزشک باوارد کردن سون مخصوص درون پوست  اقدام به بریدن بافت‌های همبد و چسبندگی‌ها می‌‌کرد که نتیجه این روش بیمار دچار خونریزی و التهاب پوستی می‌شد اما امروزه این تکنیک به صورت تلفیقی انجام می‌شود که از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به تکنیک سابسیژن و تزریق خون،  سابسیژن و پیوند پوست، سابسیژن و PRP، سابسیژن و فیلرو سابسیژن و بیرون کشیدن فرورفتگی‌ها پوست اشاره کرد. هر یک از تکنیک‌ها بر اساس شرایط و نیاز بیمار توسط پزشک انتخاب می‌شود.

افراد مناسب برای سابسیژن

همانگونه که مطرح شد تمام افرادی که از جای جوش، زخم، بخیه، بیماری و ... رنج می‌برند می‌توانند کاندید یکی از تکنیک‌های سابسیژن شوند زیرا این روش برای تمامی افراد مناسب است اما افرادی که پوست تیره دارند باید بدانند به دنبال این روش ممکن است دچار بکه‌های پوستی تجمع یافته یا پراکنده روی پوست شوند.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسلت مورد نیاز به سابسیژن در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور کلی هر فردی بین 4 الی 6 جلسه به انجام یکی از تکنیک‌های این روش دارد که البته باید گفت فاصله میان جلسات نیز بر اساس نوع تکنیک متفاوت است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی ایمن و بی‌خطر پوست با سابسیژن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس