مدیریت اخبار  

جادوی به‌نام اکسیلیس برای پوست

0 نظرات
1501
۰۱-آذر-۱۳۹۷

 

جادوی به‌نام اکسیلیس برای پوست 

با گذر زمان و افزایش سن افراد دچار افتادگی و شل شدن پوست می‌شوند اما گاهی برخی در سنین جوانی به دلیل استعمال سیگار، ژنتیک، مصرف مشروبات الکی و ... به این عارضه مبتلا می‌شوند. افتادگی  پوست موجب می‌شود افراد بیش از سن واقعی خود دیده شوند که این مساله به ویژه در خانم بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل آنها به دنبال راهی برای درمان این عارضه هستند. لیفتینگ پوست، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، جراحی پوست و ... از جمله راه‌های درمان افتادگی پوست است اما برخی افراد برای درمان به دنبال یک روش ایمن، غیرتهاجمی و موثر هستند که به این افراد پیشنهاد می‌شود کاندید استفاده از دستگاه اکسیلیس  شوند.

دستگاه اکسیلیس برای لیفت و اصلاح  پوست و اندام بسیار موثر و کارآمد است. دراین دستگاه از امواج US   و RF   به صورت همزمان استفاده می‌شود. امواج حاصل از این دستگاه موجب تحریک کلاژن سازی پوست می‌شود علاوه بر این انرژی و گرمای امواج این دستگاه موجب دفع سلول‌های چربی می‌شود.

 

تعداد جلسات مورد نیاز 

تعداد جلسات مورد نیاز بر اساس اینکه فرد کاندید تناسب اندام یا جوانسازی پوست باشد متفاوت است که علاوه بر این میزان نیاز بیمار نیز در تعداد جلسات نقش دارد اما به طور کلی افراد بیه 1 تا 6 جلسه استفاده از دستگاه اکسیلیس دارند.

مزایای لیفیت پوست با اکسیلیس

از جمله مزایای این روش می‌توان به غیرتهاجمی بودن، عدم نیاز به دوان نقاهت، رسیدن به هدف مورد نظر در کم‌ترین زمان و عدم دارا بودن عوارض بیهوشی و روش‌های جراحی  اشاره کرد

نظریه پزشکان آمریکا درباره اکسیلیس

اکسیلیس  به عنوان یک روش تکمیلی،  قبل و بعد از انجام درمان‌های تهاجمی مانند لیپوساکشن نیز قابل استفاده است. این دستگاه دارای FDA آمریکا در زمینه درمان‌های درماتولوژی و روشهای جراحی به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای درمان چین و چروک های بدن و صورت است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جادوی به‌نام اکسیلیس برای پوست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس