مدیریت اخبار  

تفاوت های جراحی زیبایی بینی گوشتی و استخوانی

0 نظرات
1813
۳۱-خرداد-۱۳۹۷

تفاوت های جراحی زیبایی بینی گوشتی و استخوانی

افرادی که از نقایص یا دفرمیتی بینی رنج می برند کاندید جراحی زیبایی بینی می شوند. افرادی که تمایل به جراحی زیبایی بینی دارند به دنبال آن هستند که بهترین نتیجه را پس از عمل بدست آوردند و صاحب بینی بسیار زیبا، باریک، صاف و کوچک شوند به گونه ای که نتیجه کاملا طبیعی به نظر برسد اما این در حالی است که نتیجه جراحی زیبایی بینی در افراد مختلف، متفاوت است. هر چند نتیجه جراحی به شدت به تبحر و تجربه پزشک وابسته است اما ویژگی های بینی نیز در نتیجه حاصل بسیار تاثیر می گذارد.

جراحی زیبایی بینی در بینی گوشتی تفاوت بسیاری با جراحی زیبایی بینی استخوانی دارد. هر چند تمام جراحی ها دقت و ظرافت جراح را می طلبد اما در جراحی بینی استخوانی باید دقت و ظرافت کار جراح صد چندان شوند زیرا هر گونه خطا یا اشتباه به وضوح در چهره فرد نمایان می شود. در بینی گوشتی پوست بینی افراد از ضخامت بالایی برخوردار است اما در بینی استخوانی این ضخامت اندک است بنابراین مدت بهبود پس از جراحی در بینی های گوشتی کمی طولانی تر از بینی های استخوانی است بنابراین افرادی که بینی گوشتی دارند باید به مدت طولانی تری از چسب پس از عمل استفاده کنند.

انتظارات افراد دارای بینی گوشتی از جراحی زیبایی

حضور در جلسه مشاوره قبل از تمام جراحی های زیبایی لازم و ضروری است اما این مهم در افرادی که بینی گوشتی دارند و تمایل دارند جراحی زیبایی بینی انجام دهند صد چندان ضروری می شود.  در بینی های گوشتی، پوست روی بینی ضخیم، نوک بینی حاوی غدد چربی و غضروف های بینی ضعیف است که این ویژگی ها جراحی را سخت تر و پیش بینی نتیجه جراحی را با درصدی خطا مواجه می کند. در جلسه مشاوره جراح این اطلاعات را در اختیار بیمار قرار می دهد و بیمار پس از تصمیم گیری اقدام به عمل می کند. افرادی که بینی گوشتی دارند با جراحی زیبایی بینی دارای بینی نازک، صاف و کاملا طبیعی نمی شوند و صرفا بینی آنها کمی کوچک تر می شود. علاوه بر این در برخی افراد احتمال بازگشت بینی به حالت اولیه یا عدم پیوند غضروف بینی وجود دارد که این پیش بینی ها در جلسه مشاوره با بیمار مطرح می شود.

نتیجه جراحی در بینی های گوشتی و استخوانی

همانگونه که مطرح شد به دلیل ضخامت پوست بینی، مدت زمان بهبودی در افراد دارای بینی گوشتی طولانی تر می شود علاوه بر این میزان تورم پس از جراحی در این افراد بیشتر می شود به گونه ای که بهبودی آن ممکن است 1 الی 2 سال به طول بینجامد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تفاوت های جراحی زیبایی بینی گوشتی و استخوانی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس