مدیریت اخبار  

تفاوت عملکرد لیپوماتیک نسبت به لیپولیز لیپوساکشن چیست ؟

0 نظرات
2667
۱۶-تیر-۱۳۹۶

امروزه لیپوماتیک، یکی از بی‌خطرترین روش‌های درمانی برای از بین بردن سلولیت‌ها و تجمع‌ چربی‌های اضافه در بدن است. لیپوماتیک، روشی است که به وسیله آن می‌توان با کمک امواج اینفراسونیک روی بافت چربی اضافه بدن تاثیر گذاشت و سلول‌های چربی را از یکدیگر جدا کرد، آنها را به‌صورت مایع درآورد و از بدن خارج کرد.

 

تفاوت لیپوماتیک با لیزر لیپولیز

چربی‌ها را می‌توان با روش‌های مختلفی مانند استفاده از امواج اولتراسونیک، لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن از بدن خارج کرد. امواج اولتراسونیک، چربی‌ها را ذوب و آنها را از بدن خارج می‌کند. با لیزر لیپولیز، بافت چربی ذوب و به‌وسیله متخصص از بدن خارج می‌شود. چربی‌های ذوب‌شده در روش لیپولیز، دیگر قابل‌استفاده نخواهند بود در حالی که در روش لیپوماتیک، هیچ‌گونه حرارتی تولید نمی‌شود و چربی‌ها نمی‌سوزند. از این‌رو، خطر سوختگی پوست هم با استفاده از این روش وجود نخواهدداشت. ضمن اینکه چربی خارج‌شده به‌وسیله روش لیپوماتیک ، چون حرارتی ندیده است، قابلیت تزریق در قسمت‌های مختلف بدن بیمار مانند خط اخم ،خط خنده و ...را خواهد داشت.  

 

تفاوت لیپولیز با لیپوساکشن

لیپوساکشن به مانند لیپوماتیک روشی برای خارج کردن چربی های منطقه ایی است که نیاز به بستری و همچنین بیهوشی عمومی دارد و در طی یک جلسه حجم چربی کمتری را به نسبت لیپوماتیک خارج می کند و مقدار خونریزی و درد و تورم در این روش بیشتر بوده و احتمال اینکه فرد به آمبولی و یا عوارض دیگر مواجه شود به نسبت بیشتر از لیپوماتیک می باشد.در این روش مقدار کاهش سایز کمتری رخ خواهد داد.هر ۳ روش لیپوماتیک، لیزر لیپولیز و اولتراسونیک لیپولیز، از لیپوساکشن معمولی برای رفع چربی‌های موضعی بهتر هستند زیرا باعث سفت‌تر شدن پوست می‌شوند و تاحد قابل‌توجهی از افتادگی پوست به‌دلیل تخلیه بافت چربی زیرپوستی، جلوگیری می‌کنند.

 

 چگونگی کاهش عوارض احتمالی لیپوماتیک و لیپولیز

عمل لیپوماتیک و لیزر لیپولیز، فقط باید به وسیله متخصصان پوست آموزش دیده در این زمینه، جراحان پلاستیک و جراحان عمومی انجام شود. متخصصان پوست و جراحان پلاستیک و عمومی، با مشکلات احتمالی پیش روی این عمل ها آشنایی کامل دارند و می توانند از ایجاد عارضه جلوگیری کنند یا درمان سریع و مناسب عارضه احتمالی ایجادشده را برای او انجام دهند. به طور کلی روش لیپوماتیک، به دلیل پایین بودن میزان خونریزی بیمار، روش بسیار ایمن تری نسبت به لیپولیز است. ضمن اینکه انجام لیپوماتیک برای رفع چربی های موضعی در حجم های پایین، می تواند در مطب های مجهز هم انجام شود

محتوای این مقاله در باره لیپوماتیک,اولتراسونیک,لیپولیز,اینفراسونیک ,سلول‌های چربی,لیپوساکشن می باشد.

0.0
آخرین ویرایش: جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۹
اخبار مشابه:
اولتراسونیک اینفراسونیک سلول‌های چربی لیپوساکشن لیپولیز لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس