مدیریت اخبار  

تفاوت روش های قدیمی و نوین برای داشتن تناسب اندام

0 نظرات
1992
۱۰-تیر-۱۳۹۷

تفاوت روش های قدیمی و نوین برای داشتن تناسب اندام

در چند دهه اخیر مردم برای داشتن تناسب اندام دست به جراحی های خطرناکی میزدند که تا حداقل یک سایز به اندام دلخواهشان نزدیک تر شوند. جراحی هایی از قبیل ساکشن و لیپولیزر جزو این دسته جراحی ها هستند که برای انجام آن بیمار باید تحت بیهوشی کامل قرار می گرفت و سپس به دلیل خونریزی، درد، تورم و عفونت ناشی از جراحی بیمار دچار عوارض متعدد می شد. با گذشت زمان و پیشرفت علم جراحی لیپوماتیک در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرد. جراحی لیپوماتیک بدون خونریزی و سرپایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. در این روش چربی ها توسط حرکات ریز و ظریفی به صورت کامل تخریب و بدون درد خارج می شود.

لاغری مدرن با لیپوماتیک

به کمک روش های نوین لاغری افراد دیگر نیازی به انجام ورزش های سخت و پیروی از رژیم های غذایی طاقت فرسا ندارند. لیپوماتیک جزو روش های مدرن لاغری است که چربی توسط حرکات لرزشی کانولا تخلیه می شود. در این روش چربی به آرامی و بدوم صدمه وارد کردن به رگ ها، اعصاب و ... تخلیه می شود.

برتری لیپوماتیک نسبت به روش های سنتی

در روش نوین لیپوماتیک نیازی به بیهوشی عمومی نیست این جراحی به صورت سرپایی وتحت بی حسی موضعی و به سرعت انجام می شود. بعد از جراحی نیازی نیست تا بیمار برای مدت طولانی از گِن های استفاده کند زیرا بیمار با یک ماه استفاده از گن های مخصوص به نتیجه دلخواه دست پیدا می کند. یکی دیگر از مزایای این روش عدم وارد شدن آسیب به پوست افراد است زیرا چربی کامل یکنواخت تخلیه می شود و هیچ گونه عوارض پوستی بیمار را تهدید نمی کند.

معایب و عوارض جراحی لیپوماتیک

از لیپوماتیک فقط برای برداشت چربی های انباشته در شکم، ران، پهلو و بازو استفاده می شود. در این روش به دلیل ضربه های مداوم و پی در پی که برای تخلیه چربی انجام می شود ممکن است بیمار احساس کوفتگی داشته باشد که این امر طبیعی و گذرت می باشد اما از عوارض این جراحی مدرن است. هم چنین بیماران باید به خاطر داشته باشند برای تخلیه چربی و وارد شدن کانولا به محل مورد نظر جراح برش کوچکی ایجاد می کند که بهبودی کامل برش نیازمند زمان است که این زمان بر اساس محل جراحی و عمق برش در افراد مختلف، متفاوت است.

اختلال در عادت ماهانه در بانوان پس از این جراحی طبیعی است.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تفاوت روش های قدیمی و نوین برای داشتن تناسب اندام

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس