مدیریت اخبار  

تزریقی که کبودی زیر چشم را برطرف می‌کند

0 نظرات
2441
۱۸-دی-۱۳۹۶

تزریقی که کبودی زیر چشم را برطرف می‌کند

روش‌های بسیاری برای جوانسازی صورت و رفع کبودی زیر چشم وجود دارد که از جمله روش‌های ایمن و کم‌خطر می‌توان به تزریق چربی زیر چشم اشاره کرد. نتایج حاصل از تزریق چربی نسبت به تزریق ژل و بوتاکس ماندگاری بیش‌تری دارد. چربی مورد نیاز در این روش از بدن خود فرد بدون عارضه برداشت و پس از تصفیه به محل مورد نظر تزریق می‌شود.

افراد پس از تزریق چربی دچار تورم و التهاب در ناحیه تزریق (زیر چشم) می‌شوند که رفع این علائم حدود یک ماه به‌طول می‌انجامد. طولانی بودن عوارض تزریق جای نگرانی ندارد و در مدت فوق برطرف می‌شود.

به افرادی که تزریق چربی زیر چشم انجام می‌دهند توصیه می‌شود از ماساژ محل تزریق خودداری کنند، برای رفع علائم اولیه استفاده کمپرس آب گرم را فراموش نکنند، از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنند و به مدت 24 ساعت پس از تزریق استحمام نکنند.

نتایج حاصل از تزریق چربی تا مادامی که عوارض آن یعنی کبودی و التهاب بهبود نیابد به طور کامل قابل احساس نخواهد بود زیرا جذب چربی توسط بافت‌های صورت نیز زمان‌بر است.

پس از تزریق چربی به افراد توصیه می‌شود برای پیشگیری از بروز مجدد کبودی زیر چشم از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند و حتما از کلاه، کرم‌های ضد آفتاب و وسایل محافظتی دیگر از پوست خود محافظت کنند.

#کبودی زیر چشم   #تزریق چربی   #تزریق ژل   #رفع کبودی زیر چشم   #بوتاکس

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریقی که کبودی زیر چشم را برطرف می‌کند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس