مدیریت اخبار  

تزریقی که شما را جوان می‌کند

0 نظرات
2000
۱۷-بهمن-۱۳۹۶

تزریقی که شما را جوان می‌کند

چین و چروک به دنبال کاهش خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست ایجاد می‌شود. استفاده از روش پی آر پی یا  پلاسمای غنی از پلاکت یک روش ایمن برای جوانسازی و رفع چین و چروک‌های پوست است. در این روش درمانی پزشک با استفاده از اجزای خون فرد به نام پلاکت‌ها که حاوی فاکتورهای رشد هستند، سلول های بدن  را فعال و نوسازی می‌کند.

پی آر پی معمولا در نواحی که در آن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده، استفاده می‌شود. پی آر پی علاوه بر رفع چین و چروک‌های صورت موجب سفتی، جوانی و سالم‌تر شدن پوست می‌شود.

نحوه انجام پی آر پی

خون ما علاوه بر سلول‌های قرمز و سفید دارای پلاکت است. پلاکت حاوی فاکتورهای رشد است که باعث تحریک بافت‌های بدن برای تولید سلول‌های جدید می‌شود. در این روش ابتدا حدود 40-20 سی سی از  فرد خون گرفته می شود و سپس در داخل یک لوله که حاوی ژل پی آر پی است ریخته می شود و در مرحله بعد لوله  در دستگاهی به نام سانتریفوژ قرار می گیرد و در 2 مرحله حدود 10 دقیقه چرخانده و اجزای خون از هم جدا می‌شو. پلاکت‌های تغلیظ شده هم از بقیه خون جدا می شود و حالا PRP که شامل عوامل رشد فراوان و سلول‌های بنیادی است، آماده تزریق است.

پزشک قبل از تزریق در محل مورد نظر از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند و سپس بدون ایجاد هیچ گونه برش و دردی پس آر پی را در محل مورد نظر تزریق می‌کند. کل فرآیند مطرح شده 45 الی یک ساعت به طول می‌انجامد.

نتایج حاصل از تزریق پی آر پی

نتایج حاصل از تزریق معمولا در عرض 3 هفته مشهود می‌شود و ثمرات آن به مرور زمان بیشتر خواهد شد. نتایج حاصل از تزریق در افرادی سیگاری، مسن و افرادی که  الکل مصرف می‌کنند از افراد عادی کم‌تر خواهد بود.

 

#جوانسازی صورت  #رفع چین و چروک   #چین و چروک صورت   #پی آر پی 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۲۱
اخبار مشابه:
تزریقی که شما را جوان می‌کند جوانسازی صورت رفع چین و چروک پی آر پی چین و چروک صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس