مدیریت اخبار  

تزریق ژل راهی برای بازسازی بافت سینه

0 نظرات
3073
۱۱-شهریور-۱۳۹۶

تزریق ژل راهی برای بازسازی بافت سینه

چه افرادی کاندید مناسبی برای تزریق ژل در سینه هستند؟

افراد بالای 20 سال و هم‌چنین افراید  که تمایل به انجام جراحی های سخت و زیان‌آور نیستند کاندید مناسبی برای تزریق ژل در سینه هستند.

-آیا تزریق ژل در سینه عوارضی را برای فرد به همراه دارد؟

تزریق ژل خطر جا‌به‌جایی و ایجاد ظاهری نامتقارن را به همراه دارد که البته این عارضه در تمام افراد رخ نمی‌دهد به همین دلیل پزشکان برای برجسته‌سازی سینه تزریق چربی را پیشنهاد می‌کنند.

-تزریق ژل در سینه در چه افراد امکانپذیر نیست؟

افرادی که دارای بافت سینه کوچک، نرم و افتاده هستند نمی‌توانند تزریق ژل انجام دهند زیرا نتیجه حاصل نه تنها به لحاظ زیبایی کمکی به آنها نخواهد کرد بلکه موجب ایجاد ظاهری بسیار آزار دهنده می‌شود.

-آیا جز احتمال جا‌به‌جایی ژل تزریق ژب می‌تواند عوارض دیگری به همراه داشته باشد؟

خیر، زیرا تزریق ژل جزو اعمال جراحی غیرتهاجمی است و امروزه انجام آن در اکثر کشورها متداول شده و آثار نامطلوبی ناشی از تزریق ژل در سینه گزارش نشده است.

-فواید تزریق ژل؟

ژل به راحتی پس از تزریق در بافت سینه متراکم و حالت بسیار طبیعی را ایجاد می‌کند و علاوه بر آن فرد پس از تزریق می‌تواند به زندگی طبیعی خود ادامه دهد.

-آیا زنانی که بر اثر سرطان پستان بافت سینه را از دست داده‌اند می‌توانند با تزریق ژل بازسازی بافت سینه را انجام دهند؟

خیر، این دسته از بیماران باید پروتز سینه انجام دهند زیرا ژل گزنیه مناسبی برای آنها نیست و تنها برای افرادی استفاده می‌شود که تنها از فرم و حالت سینه خود ناراضی هستند.

-آیا با تزریق ژل می‌توان شل شدگی بافت سینه بعد از دوران شیردهی را جبران کرد؟

بله، تزریق ژل به بازسازی بافت سینه که پس از شیردهی دچار شل شدگی می‌شود کمک بسزایی می‌کند.

هزینه تزریق ژل چه میزان است؟

هزینه اعمال جراحی زیبایی در کلینیک‌های مختلف، متفاوت است و بر اساس تبحر پزشک و امکانات کلینیک این مقدار متغییر خواهد بود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق ژل راهی برای بازسازی بافت سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس