مدیریت اخبار  

بهترین فرمول درمان چروک های پنجه کلاغی

بهترین فرمول درمان چروک های پنجه کلاغی

حرکات مکررعضلات صورت مانند خندیدن، اخم کردن، حرف زدن توام با خندیدن و ... موجب بروز چین و چروک های در نواحی مختلف صورت از جمله دور چشم می شود که در اصطلاح به چین های ایجاد شده دور چشم بر اثر این عوامل خطوط پنجه کلاغی گفته می شود در واقع خطوط پنجه کلاغی به خطوط یا چین های گفته م یشود که در گوشه بیرونی چشم ایجاد شده باشد. البته علاوه بر موارد فوق عوامل دیگری مانند افزایش سن، نازک بودن پوست اطراف چشم، عدم استفاده از کرم های محافظت کننده دور چشم، استعمال سیگار، مصرف مواد دخانی و مشروبات الکی و هم چنین ژنتیک نیز موجب بروز خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم می شود.

روش های درمان خطوط پنجه کلاغی

درمان تین دسته از چین و چروک های دور چشم روش های متفاوتی دارد که ابتدایی ترین و ساده ترین روش تجویز کرم های سفت کننده پوست است اما از آنجایی که عمدتا افراد زمانی به پزشک مراجعه می کنند که خطوط بسیار عمیق شده، این روش برای بسیاری از آنها پاسخگو نیست.

بوتاکس

 دومین روش برای درمان، استفاده از بوتاکس است. بوتاکس جزو روش های ایمن، کم خطر و غیرتهاجمی است. افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس تغییرات دور چشم را به وضوح احساس می کنند اما ماندگاری این روش تا 6 ماه است و افراد در صورت رضایت از نتیجه باید هر 6 ماه یکبار نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کنند. افرادی که کاندید این روش می شوند باید به خاطر داشته باشد پس از تزریق باید از دور چشم خود به خوبی و با استفاده از عینک، عدم قرار گرفتن در معرض آفتاب و ... محافظت کنند.

لیزر

لیزر سومین و ماندگارترین روش درمان چین و چروک های پنجه کلاغی دور چشم است. در واقع با لیزر پوست تحریک و مجدد آغاز به کلاژنسازی می کند البته در این روش نیز افراد پس از 2 الی 3 سال مجدد نیاز به ترمیم دارند اما این روش نیز یک روش ایمن، کم تهاجم و بدون درد است.

افرادی که کاندید لیزر می شوند باید به شدت از نور آفتاب به مدت یک ماه اجتناب کنند زیرا نور آفتاب احتمال پاسخ و رسیدن به هدف را کاهش می دهد.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت » می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بهترین فرمول درمان چروک های پنجه کلاغی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس