مدیریت اخبار  

بلفاروپلاستی قدرت بینایی افراد را تهدید نمی‌کند

0 نظرات
2209
۰۴-شهریور-۱۳۹۶

بلفاروپلاستی قدرت بینایی افراد را تهدید نمی‌کند

چشم، پلک و ابرو نقش بسزایی در زیبا دیدن شدن افراد دارند که هر گونه اختلالی از قبیل افتادگی پلک، پف اطراف چشم، گودی زیر چشم، ایجاد چین و چروک در نواحی اطراف چشم زیبایی فرد را تحت الشعاع قرار می‌دهد. برخی افراد به دنبال افزایش سن، استعمال مواد دخانی و الکل، ابتلا به برخی بیماری‌ها، مصرف برخی دارو‌ها و ... نیاز به جوانسازی عضله پلک پیدا می‌کنند که برای این رسیدن به می‌توان از بوتاکس، تزریق چربی و فیلر استفاده کرد.

پف پلک‌ها یکی از آزار دهنده‌ترین اختلالات پلک است که با جراحی بلفاروپلاستی می‌توان این عارضه را درمان کرد. این تکنیک جراحی ارتباطی با قدرت بینایی افراد پیدا نمی‌کند بنابراین افراد بدون نگرانی از کاهش بینایی می‌تواند کاندید جراحی بلفاروپلاستی شوند.

 به افراد توصیه می‌شود پس از جراحی بلفاروپلاستی از کمپرس سرد جهت کنترل درد و کاهش تورم استفاده کنند.افراد ممکن است پس از جراحی بلفاروپلاستی احساس درد داشته باشند که این امر نگران کننده نیست با با مصرق مُسکت تسکین می‌یابد.

در جراحی بلفاروپلاستی از چند بخیه کوچک استفاده می‌شود که بیمار باید در زمان تعیین شده به پزشک مراجعه و نسبت به برداشت بخیه اقدام کنند البته باید توجه داشت ممکن است طی این مدت فرد دچار ترشحاتی در ناحیه جراحی شده شوند که این امر نیز طبیعی است و می‌توان با دارو آن را بهبود بخشید.

پس از جراحی نیز ممکن است فرد دچار حساسیت به نور شود که این امر گذراست.

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۴
اخبار مشابه:
بلفاروپلاستی قدرت بینایی افراد را تهدید نمی‌کند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس