مدیریت اخبار  

بعد از کاشت مو مصروف دارو لازم است؟

0 نظرات
1278
۱۰-مرداد-۱۳۹۷

بعد از کاشت مو مصروف دارو لازم است؟

پیوند یک روش برای جبران موهای از دست رفته و رهایی از طاسی است. پس از پیوند مو براینکه سلامت بیمار حفظ شود پزشک داروهایی را برای بیمار تجویز می کند. پزشک متخصص بنا به شرایط و حجم موهای پیوند شده برای تسکین درد، بهبودی هر چه سریع تر زخم ها و پیشگیری از عفونت ها برای بیمار آنتی بیوتیک مخصوص تجویز می کند. علاوه بر آنتی بیوتیک ها پزشک برای بیماران ویتامین C جهت ترمیم زخم ها و بهبود رویش موهای پیوند شده تجویز می کند.

پزشکان پس از پیوند مو به شدت از تجویز داروهایی که مستقیم روی ریشه و پوست سر تاثیر می گذارد اجتناب می کنند. تنها در شرایطی پزشک چنین داروهایی تجویز می کند که موهای بیمار (موهای پیوند نشده) ریزش داشته و فرد در معرض خطر طاسی قرار گرفته باشد. بیماران نیز باید به خاطر داشته باشند به شدت از خود درمانی برای تسریع رویش موهای پیوندی خودداری کنند و صرفا داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنند.

علاوه بر داروهای خوراکی پزشکان ممکن است داروهای موضعی مانند ماینوکسیدیل را برای بهبود رویش موها تجویر کند. بیماران باید به خاطر داشته باشند این محلول را به آرامی روی پوست سر و موهای پیوندی استفاده کنند که فشاری بر ریشه موها وارد نشود.  هم چنین توصیه می شود پس از مصرف محلول افراد چند دقیقه را تامل کنند و سپس از کلاه، روسری، دستمال سر و ... استفاده کنند زیرا ابتدا باید محلول جذب پوست و ریشه مو شود.

اگر بیماران طبق دستور پزشک داروهای تجویز شده را مصرف کنند پس از پایان درمان جای نگرانی برای رشد موهای پیوندی وجود ندارد. هم چنین بیماران به خاطر داشته باشند تا حد امکان از سشوار با حرارت بالا، اتوی مو و ... برای مدتی استفاده نکنند یا در مواقع ضروری موها را در معرض حرارت غیر مستقیم و با فاصله زیاد قرار دهند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بعد از کاشت مو مصروف دارو لازم است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس