۰۱-آذر-۱۳۹۷

بدون درد و خونریزی لاغر شوید

اولتراسوند کویتیشن یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای رفع چربی های انباشته شده است . در این روش توده های چربی متلاشی و سلولیت های بدن رفع می شود. این روش مبتنی بر امواج مافوق صورت با فرکانس پایین انجام می شود در واقع طی این روش میدان مافوق صورت حباب هایی را اطراف سلول چربی ایجاد و به تدریج بزرگ می شود به گونه ای که این حباب ها به یکبار منفجر و ارتعاشاتی را ایجاد می کند که ارتعاش ایجاد شده موجب متلاشی شدن توده های چربی می شود. توده های چربی پس از متلاشی شدن به صورت تری گلیسیرید وارد فضای مایع بدن می شود. سپس این مایع در فرآیند سوخت و ساز بدن به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تبدیل می‌شود. سیستم گردش خون گلیسرول محلول در آب را جذب و از آن به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مورد نیاز در افراد مختلف بر اساس منطقه تجمع چربی، متفاوت است. اما به صورت متوسط افراد به یک الی هشت جلسه اولتراسوند کویتیشن نیاز دارند. به این دلیل که تکثیر سلول های چربی غیر ممکن است، نتیجه درمان برای فرد تا پایان عمر ماندگار است.

دوران نقاهت

این روش به دلیل اینکه بدون تیغ و خونریزی انجام می شود نیازمند دوران نقاهت نیست و فرد بلافاصله پس از جراحی می تواند از بیمارستان ترخیض شود.

اقدامات قبل و بعد

بیماران باید حداقل 1.5 لیتر آب قبل و بعد از هر جلسه درمان بنوشند و از میل کردن نان، برنج و نوشیدنی‌های کربناتی خودداری کنند.

حین درمان

بیمار حین درمان هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نمی کند البته ممکن است پس از درمان دچار التهاب پوست شود که این عارضه به سرعت بهبود می یابد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.