مدیریت اخبار  

بدون جراحی پوست خود را جوان کنید

بدون جراحی پوست خود را جوان کنید

هایفوتراپی HIFU به امواجی گفته می‌شود که به طور متمرکز به لایه‌های عمیق پوست به کمک امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین نفوذ می‌کند و موجب رفع چین و چروک‌ها و سفت شدن پوست صورت می‌شود. این امواج هیچ‌گونه خطری برای افراد به‌دنبال ندارد و معمولاً این روش برای افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی پوست و چین و چروک در پوست شده‌اند، توصیه می‌شود.

چگونگی عملکرد هایفوتراپی برای جوانسازی پوست؟

پزشک جراح با استعمال ژل اولتراسوند در سطح پوست، کار خود را آغاز می‌کند و بعد با توجه به نوع کار، جنس پوست و عمق چروک‌ها دستگاه را تنظیم می‌کند، برای مثال کارتریج مناسب درمان خطوط به‌طور دستی و با فاصله ۳ تا ۵ میلی‌متر انتخاب می‌شود که معمولاً تعداد 300 تا 400 شات برای تمام صورت و گردن مناسب است و چنانچه افتادگی پوست شدید باشد باید  500 شات انجام شود. ارتعاش و انتقال گرما که این دستگاه ایجاد می‌کند سبب می‌شود تا رشته‌های کلاژن در آن قسمت جمع و پوست ترمیم و لیفت شود.

برای نقاطی از بدن که پوست نازک‌تری دارد و لایه‌های چروک هنوز عمق بیشتری به خود نگرفته است برای مثال پیشانی، شقیقه، گردن و اطراف چشم از کارتریج‌های با عمق نفوذ کمتر استفاده می‌شود. در بقیه نقاط بدن که پوست ضخیم‌تری دارد از کارتریج‌های با عمق نفوذ بالاتر استفاده می‌شود تا امواج به لایه‌های چربی زیرپوست نفوذ کند و باعث از بین رفتن چین‌وچروک‌ها شود. این عمل جوانسازی پوست به طور معمول هر جلسه یک الی 2 ساعت به طول می‌انجامد. معمولاً اگر بیمار برای صورت خود مراجعه کرده باشد باید تمام صورت در یک جلسه هایفوتراپی انجام شود این عمل باعث می‌شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

فواید و عوارض حاصل از انجام هایفوتراپی

عمل جوانسازی هایفوتراپی در تمام نقاط بدن با هر نوع جنس پوستی قابل انجام است و این نوع جوانسازی با آنکه در یک جلسه با توجه به حجم کار انجام می‌شود ولی ماندگاری بیش از 2 سال را دارد. روش هایفوتراپی به دلیل آنکه بدون برش انجام می‌شود هیچ گونه عفونت، اسکار و عوارض جراحی را برای بیمار نخواهد داشت. درد حاصله از هایفوتراپی در مقایسه با درمان‌های تهاجمی دیگر بسیار ناچیز است و با مصرف مُسکن بهبود می‌یابد. بعد از انجام هایفوتراپی چهره فرد 8 سال جوان‌تر می‌شود این روش برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست، ترمیم خط خنده، بالا کشیدن ابروها، رفع چین و چروک و رفع غبغب و جوانسازی پوست توصیه می‌شود. از عوارض هایفوتراپی می‌توان به قرمزی و تورم بسیار کوچک در ناحیه‌ای که هایفوتراپی انجام شده اشاره کرد که به‌راحتی با استفاده از کمپرس سرد به‌سرعت از بین می‌رود البته در برخی از افراد به دلیل حساس بودن پوست ممکن است ندول های زیرپوستی ایجاد شود که اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا بعد از گذشت چند ساعت از بین خواهند رفت.

بیماران می‌توانند با مراجعه به پزشک متخصص و مرکز مناسب از بروز این عارضه پیشگیری کنند. هایفوتراپی برای افراد مبتلا به صرع و افرادی پروتز فلزی در بدن استفاده کرده‌اند و هم‌چنین بیماران عفونی و زنان باردار ممنوع است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بدون جراحی پوست خود را جوان کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس