مدیریت اخبار  

با کربوکسی‌تراپی جوان‌تر دیده شوید

 

با کربوکسی‌تراپی جوان‌تر دیده شوید 

کربوکسی تراپی  یکی از روش‌های جوانسازی و کاهش چربی‌های پوست است که در افرادی که امکان انجام لیپوساکشن و بیهوشی وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کربوکسی تراپی بیشتر برای کاهش چربی‌های پوست، رفع زخم‌های پوستی، رفع جای زخم، از بین بردن افتادگی پوست، رفع ناهمواری‌های پوست در بیماران مبتلا به آلوپسی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. دراین روش گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می‌شود که این گاز برخلاف باور عمومی برخی افراد کاملا غیرسمی است زیرا پس از تزریق وارد خون و در نهایت از طریق ریه‌ها دفع می‌شود بنابراین برای بدن هیچ عوارضی ندارد علاوه بر این طور طبیعی نیز این گاز توسط سلول‌های بدن نیز تولید می‌شود.

 

در تمام روش‌های جراحی زیبایی عارضه یک امر غیرقابل انکار است که در کربوکسی تراپی نیز احتمال بروز عارضه وجود دارد اما این احتمال بسیار ضعیف است و عاملی برای عدم انجام آن نمی‌شود. برای مثال ممکن است فرد منی دچار کبودی یا خشکی پوست کند که علائم گذراست و به‌زودی بهبود می‌یابد.

 

هر فرد بر اساس میزان نیاز، محل تزریق و تشخیص پزشک به تعداد جلسات متفاوتی نیاز دارد اما به طور میانگین برای هر فرد 8 تا 10 جلسه کربوکسی‌تراپی انجام می‌شود اما باید گفت مدت زمان انجام هر جلسه طولانی نیست به گونه‌ای که هر جلسه کربوکسی‌تراپی 15 الی 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

 

هزینه کربوکسی‌تراپی بر اساس تعداد جلسات تعیین می‌شود و هزینه آن در مراکز مختلف متفاوت است زیرا هزینه انجام به تبحر پزشک و کلینیکی که در آن کربوکسی‌تراپی انجام می‌شود بستگی دارد زیرا انجام این جراحی زیبایی در مراکز غیراستاندارد و فاقد مجوز بسیار پائین‌تر از مراکز مجاز است.

  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با کربوکسی‌تراپی جوان‌تر دیده شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس