مدیریت اخبار  

با طاسی خداحافظی کنید

0 نظرات
1149
۰۳-بهمن-۱۳۹۷

با طاسی خداحافظی کنید

کاشت مو یکی از راه‌های دائمی رهایی از طاسی است که به روش‌های مختلف از جمله FIT، FUT  و ترکیبی انجام می‌شود. در تمامی این روش‌ها موهای پیوندی از سایر نقاط بدن که دارای ویژگی‌های یکسان با موهای سر باشد،  انتخاب و سپس پیوند زده می‌شود.

کاشت مو به روش FUT

این روش نسبت به روش FIT دارای قدمت بیشتری است. افرادی کاندید مناسب برای این جراحی هستند که بانک موی مناسبی نداشته باشند. در این روش یک نوار باریک از قسمت پر موی پشت سر یا طرفین برداشته و سپس به قطعات کوچکی تقسیم و در منطقه مورد نظر پیوند زده می‌شود. در این روش، پیوند به کمک بخیه صورت می‌گیرد و فرد پس از مدت مشخصی (حدود 14 روز پس از جراحی) باید برای کشیدن بخیه‌ها مجدد به کلینیک مراجعه کند. 

نتیجه حاصل از این روش تا حد بسیاری به تکنیک جراح بستگی دارد؛ برای مثال اگر جراح متخصص و دارای تبحر باشد، نتیجه حاصل از کاشت برخلاف باور عمومی برخی افراد کاملا طبیعی خواهد بود.

کاشت مو به روش FIT

این روش برای افرادی که دارای بانک موی مناسبی هستند استفاده می‌شود. در این روش جراحی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فولیکول‌های مو به صورت تک تار کاشته می‌شود. در این روش به دلیل اینکه مو از قسمت پشت یا طرفین به صورت تک رشته‌ای برداشته می‌شود، محل برداشت طاس یا دفرمه دیده نمی‌شود و برای پیوند فرد نیاز به بستری و بخیه ندارد.

نتایج حاصل از این روش به دلیل کاشت تک رشته‌ای تار مو کاملا طبیعی است و دوران نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است.

روش ترکیبی

این روش برای افرادی استفاده می‌شود که از طاسی شدید رنج می‌برند که برای این افراد ابتدا برای قسمت پشت سر از روش FUT استفاده می‌شود و پس از اتمام دوره نقاهت و ترمیم موهای قسمت جلوی سر، از روش FIT استفاده می‌شود.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو در افراد مختلف بسیار متفاوت است و هزینه آن بر اساس نوع تکنیک، تعداد تار موی کاشته شده و ... بسیار متفاوت است

#کاشت مو   #پیوند مو   #طاسی   #طاسی سر   #بانک مو   #هزینه کاشت مو   

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با طاسی خداحافظی کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس