مدیریت اخبار  

با ابدومینوپلاستی خوش اندام بمانید

0 نظرات
2653
۲۲-مهر-۱۳۹۶

با ابدومینوپلاستی خوش اندام بمانید

ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم یکی از رایج ترین راه های رهایی از چربی های تجمع یافته و پوست اضافی در ناحیه شکم است. ابدومینوپلاستی بر اساس تشخیص پزشک، میزان چربی و افتادگی شکم مراجعه کنندگان به دو صورت جزئی یا کامل انجام می شود.

بارداری، افزایش سن، تغییرات شدید وزن، وراثت و ... از عواملی است که موجب افزایش چربی و افتادگی پوست شکم می شود. افرادی که به دنبال این عوامل دچار عدم تناسب اندام می شوند عمده مخاطبان این جراحی را تشکیل می دهند.

نتایج حاصل از ابدومینوپلاستی دائمی است اما به افراد متقاضی که تمایل به کاهش وزن شدید یا بارداری را دارند توصیه می شود فعلا این جراحی را انجام ندهند.

ضرورت های قبل از جراحی

به افراد توصیه می شود قبل از جراحی در صورت مصرف دارو حتما این مساله را با پزشک خود در میان بگذارند، از استعمال مواد دخان خودداری کنند، آسپرین و سایر داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنند و آزمایش های توصیه شده توسط پزشک را انجام دهند و در سلامت کامل این جراحی را انجام دهند.

عوارض ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی نیز مانند سایر اعمال جراحی تحت بیهوشی کامل انجام می شود، بنابراین علاوه بر عوارض بیهوشی خطراتی مانند عفونت، خونریزی، تورم طولانی مدت، لخته شدن خون، آسیب عصبی، نکروز چربی و ... فرد را تهدید می کند البته انتخاب پزشک با تجربه این احتمالات را کاهش می دهد.

 دوره بهبودی

پس از جراحی لوله هایی زیر پوست فرد برای خروج مایع اضافی یا خون کارگذاری می شود که در زمان مشخص این لوله ها خارج م شود اما به طور کلی باید گفت فرد بلافاصله پس از جراحی متوجه نتایج ابدومینوپلاستی می شود اما برای حصول نتیجه بهتر حتما باید از لباس های پوششی مخصوص استفاده کند.

مراقبت پس از ابدومینوپلاستی

به افراد توصیه می شود برای التیام درد فقط از مُسکن های تجویز شده توسط جراح استفاده کنند، به مدت یک ماه رژیم غذایی توصیه شده را به خوبی رعایت و از مصرف نمک به شدت خودداری کنند، میوه و سبزیجات به مقدار فراوان استفاده کنند، مواد غذایی حاوی ویتامین Cمصرف نمایند، در صورت تورم، درد و خونریزی شدید مساله را به پزشک اطلاع دهند، برای کشیدن بخیه به موقع به پزشک مراجعه نمایند و توصیه های پزشک را جدی تلقی کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با ابدومینوپلاستی خوش اندام بمانید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس