مدیریت اخبار  

اگر قصد جراحی بینی دارید، بخوانید

0 نظرات
1624
۲۵-مهر-۱۳۹۷

اگر قصد جراحی بینی دارید، بخوانید

 

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین جراحی های زیبایی است که روزانه به تعداد طرفداران آن افزوده می شود. نتایج حاصل از این جراحی تاثیر بسزایی در زیبایی و چهره افراد دارد به همین دلیل بسیاری از افراد پس از 18 سالگی کاندید این جراحی می شوند. اما افراد باید قبل از انجام این جراحی باید تحقیق و ابهامات خود را برطرف کنند که در این مطلب سعی شده به برخی سوالات افراد پاسخ داده شود.

 

-زندگی افراد پس از جراحی چه تغییری می کند؟

بهتر است بیماران  در هفته اول بعد از جراحی، در منزل استراحت کنند و برای خوابیدن از 2 الی 3 بالشت نرم یا طبی استفاده کنند و سر خود را زیاد خم نکنند. بیماران نباید در چند روز اول پس از جراحی زیاد صحبت کنند، با دهن باز بخنند و مواد غذایی و میوه جات سفت و محکم مصرف کنند. علاوه بر این بیماران نباید در تهیه مواد غذایی از ادویه به مقدار زیاد استفاده کنند. بیماران باید به خاطر داشته باشند پس از جراحی زیبایی بینی هنگام عطسه یا سرفه نباید راه بینی خود را مسدود کنند.

-آیا بیماران پس از جراحی زیبایی می توانند از عینک آفتابی یا طبی استفاده کنند؟

خیر، بیماران طبق دستور پزشک برای مدتی باید عینک آفتابی یا طبی استفاده نکنند. اگر فردی از عیوب انکساری چشم رنج می برد می تواند از لنز استفاده کند. هم چنین بیماران برای جلوگیری از نور آفتاب می توانند از کلاه یا نقاب استفاده نمایند.

 

-بیماران چه مدت پس از جراحی می توانند از نتایج آن بهره مند شوند؟

14 روز پس از جراحی به مرور زمان کبودی اطراف چشم کمرنگ می شود اما به طور کلی افراد 2 ماه پس از جراحی از نتیجه جراحی بهره مند می شوند. گفتنی است اگر جراحی زیرنظر پزشک متخصص انجام شود فرد دچار کبودی نخواهد شد.

 

-آیا جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی تحت بیهوشی انجام می شود؟

در برخی موارد پزشک برای بازسازی تیغه بینی یا تراشیدن استخوان ناچار است جراحی را تحت بیهوشی انجام دهد.

 

-آیا بینی های گوشتی را نیز می توان جراحی کرد؟

امکان این امر وجود دارد اما به افرادی که بینی های گوشتی دارند توصیه می شود این جراحی را انجام ندهند زیرا نتیجه حاصل از جراحی انتظارات آنها را پاسخ نمی دهد و در مواردی جراحی موجب اختلال در زیبایی نیز می شود.

 

-چرا هزینه جراحی در مراکز مختلف، متفاوت است؟

هزینه جراحی ضمانتی برای تجربه پزشک و نتیجه جراحی نیست و افراد باید قبل از جراحی بیش از قیمت جراحی به تجربه پزشک توجه داشته باشند.

 

-آیا می توانیم لیفت صورت یا ابرو را در حین جراحی بینی انجام داد؟

بله، می توان در حین جراحی بینی لیفت ابرو ،جراحی پلک ، چانه ، صاف کردن دور چشم و ... را انجام داد.

 

-آیا ممکن است با برداشتن قوز بینی نوک بینی ثابت بماند؟

این موضوع نیاز به معاینه دقیق توسط پزشک متخصص دارد ولی معمولا با برداشتن قوز بینی فرم بینی برهم می خورد  و نوک بینی رو به پایین می افتد و نیاز به جراحی زیبایی برای بالا بردن نوک بینی نیز وجود دارد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «رینوپلاستی » می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
اگر قصد جراحی بینی دارید، بخوانید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس