مدیریت اخبار  

اولترازد

اولترازد

در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه پیکرتراشی، لاغری و تناسب اندام جهان دستگاه اولترازد است  که می‌تواند در یک روز باعث فیتنس و نتاسب اندام شود. دستگاه اولترازد با ایجاد فشار منفی در بافت‌های چربی باعث ایجاد حباب‌های افزایش یابنده در درون سلول می‌شود، سلول چربی به دلیل تحمل نکردن حجم ایجاد شده منفجر می‌شود و باعث از بین رفتن سلول‌های چربی در آن ناحیه می‌گردد. به طور متوسط هر 1000 سی سی چربی در عرض 10 دقیقه با دستگاه اولترازد  از بین می‌روند.

اولترازد یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی ها است که دارای مزایای بسیاری از جمله عدم نیاز به استراحت، تخلیه چربی در بازه زمانی کوتاه، ایجاد نمایی شش تیکه در بدن و دارای ایمنی بالا است. از دیگر ویژگی‌های مهم این روش آن است که بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود.

این روش برای تخلیه چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، بازو، ران، غبغب و ... کارآیی دارد. در این روش به دلیل اینکه از امواج طولی ایمن استفاده می‌شود سوختگی ایجاد نمی‌شود.

استفاده از گن

پس از عمل اولترازد برای رسیدن به هدف مورد نظر بیمار باید به مدت سه ماه گن مخصوص بپوشد که یک ماه اول باید در طول شبانه روز دائماً  استفاده شود.

عوارض اولترازد

لاغری به کمک اولترازد علاوه بر مزایای بسیاری که دارد می‌تواند با عوارض هم‌چون آمبولی همراه باشد در واقع هیچ نوع عمل جراحی در دنیا وجود ندارد که بتوان ادعا کرد هیچ گونه عارضه‌ای ندارد. اگر برای انجام اولترازد بیمار به درستی انتخاب شود احتمال بروز عوارض به شدت کاهش می‌یابد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اولترازد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس