مدیریت اخبار  

انواع برش ها در جراحی زیبایی بینی

0 نظرات
2869
۱۶-تیر-۱۳۹۷

انواع برش ها در جراحی زیبایی بینی

بزرگ بودن پره های بینی ، عدم قرنیه بودن سوراخ بینی و بزرگ بودن آن فرد را مجبور به انجام جراحی زیبایی بینی می کند که  تکنیک جراحی در افراد مختلف بر اساس فرم بینی وعوامل ژنتیکی، متفاوت است.

قبل از جراحی

قبل از انجام جراحی باید پزشک اناتومی را مورد بررسی قرار دهد و میزان باز بودن پره های بینی، ضخامت، جنس، زمینه های نژادی و ژنتیکی و... بررسی کند تا بتواند جراحی موفقی را داشته باشد.

بهترین روش برای رسیدن به بینی خوش فرم

برش های با اشکال هندسی

یکی از روش های جراحی برش های ظریفی است که در پایین پره بینی به صورت مثلث ، مربع یا چند ضلعی ایجاد می شود. جراح طی عمل جراحی قسمت برش خورده را برداشته و با زدن بخیه دوباره ترمیم می کند. در این روش ممکن است به دلیل رنگ پوست و نوع بینی بیماران اثر بخیه از بین نرود که در این صورت بیماران پس از چند ماه می توانند برای رفع آن لیزر انجام دهند.

بهترین روش به توصیه جراحان

راه حل دوم برای کوچک کردن پره ها و سوراخ بینی که بیشتر متخصصان و جراحان از آن یاد می کنند، ایجاد برش‌های لوزی شکل در دیواره داخلی سوراخ بینی و پره‌های بینی است. در این روش قسمت داخلی بینی نیز تغییر کرده و پزشک می تواند به راحتی سواخ بینی را فرم دهد . در این نوع جراحی به خاطر آن که از دو نوع بخیه استفاده می شود بخیه جذبی درعمق و بخیه معمولی که باید کشیده شود در سطح بینی استفاده می شود. بیمار پس از یک هفته از جراحی باید نسبت به کشیدن بخیه ها اقدام کنند.

تکنیک پیشرفته‌ی V-Y

یک روش پیشرفته برای داشتن بینی خوش فرم روش جراحی به شکل V-Y است. در این روش  جراح با ایجاد برش روی استخوان بینی، نوک بینی، سوراخ ها و پرههای بینی را  فرم می دهد  و در انتها یک برش بسیار ظریف در پایین پره بینی ایجاد  و پره ها را به ستون بینی نزدیک می کند. مزیت روشV-Yبر این است که پوست کم تری از بینی برداشته می شود و اثر از بخیه روی بینی دیده نخواهد شد.

بعد از جراحی

در هرکدام از روش ها بیمار نیازی به استراحت بلند مدت ندارد ومی تواند تمام کارهای شخصی خود را انجام دهید و بعد از گذشت 2 روز به کار خود بازگردد. برای جلوگیری از بروز کبودی و تورم به بیماران توصیه می شود به مدت 24 ساعت کمپرس سرد و با تجویز پزشک مسکن مصرف کند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
انواع برش ها در جراحی زیبایی بینی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس