مدیریت اخبار  

افزایش جذابیت مردانه با لیزر

0 نظرات
2827
۱۶-شهریور-۱۳۹۶
افزایش جذابیت مردانه با لیزر 
لیزر یکی از راه های ایمن و بی خطر برای رهایی از شر موهای زائد است که برای زنان و مردان قابل استفاده است. خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه ای بر اثر استفاده از لیزر گزارش نشده است.
امروزه به دلیل افزایش تمایل مردان به تناسب و پرورش اندام استقبال از لیزر و رفع موهای زائد نیز در آنها افزایش یافته به گونه ای که مردان برای زیبایی و افرایش جذابیت موهای سینه، دست، ساق پا و ... را لیزر می کنند.
کلینیک سعادت آباد  به مردم ارائه خدمات تخصصی و علمی می کند و در این راستا به آقایان توصیه می نماید از انجام لیزر در ناحیه تناسلی به خصوص در سن بلوغ و باروری خودداری کنند.
البته باید گفت تاکنون هیچ عارضه ای در خصوص لیزر در مردان گزارش نشده و این نکته صرفا برای حفظ و ارتقا سلامت مردان عنوان می شود.
به مردان نیز همانند زنان توصیه می شود پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند
0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
افزایش جذابیت مردانه با لیزر

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس