مدیریت اخبار  

از سیر تا پیاز تزریق چربی به واژن

0 نظرات
2318
۳۰-اردیبهشت-۱۳۹۷

از سیر تا پیاز تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از روش های جوانسازی واژن در بانوان است. تزریق چربی به این ناحیه موجب رفع چین و چروک ها و روشن شدن پوست می شود که این نتایج در روابط جنسی افراد تاثیر مثبت برجای می گذارد. در این روش چربی مورد نیاز از خود فرد برداشت  می شود بنابراین افرادی کاندید مناسب این جراحی هستند که دچار تجمع چربی در بدن باشند بنابراین چون چربی مورد نیاز از خود فرد برداشت شده عوارضی بیمار را تهدید نمی کند.

اثرات مثبت تزریق چربی به واژن:

-حفظ ظاهر زیبایی واژن

-از بین بردن چین و چروک

-رفع افتادگی پوست واژن

-تغییر سایز و حجم دار کردن لابیا ماژور

-روشن سازی و تنگ شدن واژن

-سفت شدن پوست واژن

-رفع خشکی واژن

تزریق چربی به واژن بدون محدودیت سنی انجام می شود اما عمدتا توصیه می شود زنان پس از تجربه زایمان در سنین بالا اقدام به چنین جراحی کنند. زنان مبتلا به بیماری های آلرژیک، دیابت، زگیل تناسلی، بیماری های خاص و باردار کاندید مناسبی برای جراحی تزریق چربی نیستند و توصیه می شود این روش را تحت هیچ شرایطی انجام ندهند.

مراحل تزریق چربی :

مرحله اول :

مهم ترین کار در برداشت چربی ضدعفونی کردن منطقه ای که چربی آن قسمت برداشته خواهد شد بعد از ضدعفونی کردن در آن قسمت یک بی حسی موضعی انجام می شود وسپس با استفاده از سرنگ های مخصوصی که سر آنها کانولاهای مناسب وصل شده است و از طریق سوراخ های کوچکی که در پوست ایجاد شده چربی های زیر پوست با فشار کم برداشته می شوند.

مرحله دوم :

درمرحله دوم چربی های که برداشته شده است را برای استریل کردن وجدا کردن خون و بافت های که به چربی چسبیده است چند بار شستشو می دهند. سپس چربی های که آماده تزریق شده اند را به سررنگ هایی که به بافت واژن قرار است تزریق شود می کشند.

مرحله سوم :

در این مرحله که مرحله سوم و مرحله آخر است منطقه ای که باید تزریق انجام شود دوباره کامل ضدعفونی می شود و سپس بی حسی موضعی انجام می شود و پس از آن سرنگی که حاوی چربی است تزریق چربی انجام می شود.

مدت زمان تزریق چربی:

تزریق  یک جراحی کم تهاجمی است که حدود 30 دقیقه به طول می انجامد و فرد بلافاصله و بدون نیاز به بستری می توانند به منزل بازگردد

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
از سیر تا پیاز تزریق چربی به واژن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس