مدیریت اخبار  

ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک کدام یک برای رسیدن به اندام زیبا مناسب‌تر است؟

0 نظرات
1512
۱۳-آذر-۱۳۹۷

ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک کدام یک برای رسیدن به اندام زیبا مناسب‌تر است؟

با گذشت زمان، بارداری، نوسان وزن و پاگذاشتن به سن کم‌کم عضله‌های شکم شل و افتاده می‌شود به‌گونه‌ای که دیگر ورزش، رژیم‌های غذایی و پوشیدن گن‌های سخت که واقعاً آزاردهنده است برای داشتن اندام زیبا کارساز نیست به‌گونه‌ای که فرد وقتی اندام خود را در آینه مشاهده می‌کند، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند لباس‌های دلخواه خود را به تن کند.

امروزه با ورود دو روش ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک که هرکدام از روش‌ها و راه‌حل‌های مناسب برای حذف چربی‌های اطراف شکم است افراد می‌توانند بدون سختی به اندام دلخواه خود دست پیدا کنند. در این قسمت گزیده‌ای از جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک را مطرح خواهیم کرد تا شاید کمک مناسبی برای انتخاب درست شما باشد:

ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک؟

ابدومینوپلاستی به دلیل حجم بالای جراحی به کمک بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود ولی در لیپوماتیک به دلیل آنکه بیمار درد زیادی را حس نخواهد کرد به کمک سر موضعی جراح کار خود را آغاز می‌کند. در جراحی ابدومینوپلاستی در ابتدا جراح باید یک برش وسیع از قسمت مفصل ران به سمت لگن ایجاد کند و برش دوم در ناف و اطراف آن به‌منظور برداشت پوست و چربی‌های اضافی بالای ناحیه شکم ایجاد کند و سپس پوست را کشیده و به دیواره شکم بخیه بزند و در آخر به ترمیم عضلات تضعیف شده بپردازد همین امر باعث می‌شود تا شکم کوچک شود. در این روش جراح برای خارج کردن چربی‌ها اضافه شکم از روش لیپوساکشن استفاده می‌کند و در پایان محل جراحی را پانسمان نموده و یک لوله برای خارج شدن هرگونه مایع اضافی در شکم تعبیه می‌کند.

ولی در روش لیپوماتیک نیاز به برش در اندام بیمار نیست، در این روش سلول‌های چربی به‌صورت کاملاً فیزیکی تخریب شده و توسط حرکات لرزشی کانولا به‌صورت آزاد در آمده و این چربی به آرامی، بدون درد و خونریزی توسط دستگاه از بدن خارج می‌شود و همین امر باعث می‌شود شکم سفت و صاف شود. در جراحی لیپوماتیک به خاطر استفاده نکردن از داروی بی‌هوشی بیمار درد چندانی را تجربه نخواهد کرد و به دلیل نداشتن برش و بخیه در این جراحی از دچار شدن به بیماری‌های عفونی در امان خواهد بود این در حالی است که روش‌های دیگر به دلیل استفاده از داروهای بی‌هوشی که بدون عارضه نبوده و پس از به هوش آمدن بیمار درد بسیاری را در قسمت‌های برش خورده اندام خود حس خواهد کرد.

 در روش لیپوماتیک نیازی به تغییر جای ناف نیست و می‌توان ناف را در جای خود ثابت نگهداشت، ولی در جراحی ابدومینوپلاستی باید بعد از برداشت چربی‌ها و پوست اضافه ناف را جای خود فیکس کرد. بعد از ابدومینوپلاستی بیمار بعد از یک هفته می‌تواند کم‌کم به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد ولی این بدان معنا نیست که جراحی انجام شده نیاز به مراقبت ندارد. باید در 2 ماه اول بعد از جراحی در نشستن، برداشتن اجسام و غیره مراقبت‌های لازم را انجام دهد ولی در جراحی لیپوماتیک بیمار بعد از 3 روز استراحت که آن هم نه به‌صورت مطلق می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد و بهتر است در ماه اول مراقبت‌های لازم را برای داشتن نتیجه بهتر را داشته باشد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک کدام یک برای رسیدن به اندام زیبا مناسب‌تر است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس