مدیریت اخبار  

آیا می توان روی تاتو، کاشت ابرو انجام داد؟

0 نظرات
2284
۲۲-خرداد-۱۳۹۷

آیا می توان روی تاتو، کاشت ابرو انجام داد؟

کاشت ابرو یک جراحی زیبایی و ترمیمی است که تحت بی‌حسی انجام میشود یعنی بیمار نیاز به بیهوشی کامل ندارد. برای انجام این جراحی پزشک ناحیه اهدا کننده و محل جراحی را بی‌حس می کند. مهم‌ترین نکته در کاشت ابرو رعایت دقت و ظرافت جراحی است درواقع جراح باید فولیوکل‌های مو را از ناحیه اهدا برداشته و سپس به آن را به صورت تک رشته‌ای (فولیکول‌های دارای یک تار مو) پیوند بزند. در کاشت ابرو بر خلاف کاشت موی سر حتما باید موها به صورت تار تار پیوند زده شوند تا نتیجه طبیعی به همراه داشته باشند.

پس از کاشت، موها حالت طبیعی دارند اما پس از مدتی دچار ریزش می‌شود اما پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد و پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولا پس از ۹ تا ۱۲ ماه قابل مشاهده است.

کاشت ابرو روی تاتو

برخلاف تصور عمومی برخی افراد روی ابروهای تاتو شده هم می توان جراحی کاشت ابرو انجام داد البته ضروریست قبل از جراحی تاتو به کمک لیزر محو شود.

کاشت مو روی ابروهای تاتو شده به لحاظ تکنیک و عوارض تفاوتی با ابروهای عادی ندارد بنابراین این افراد می‌توانند بدون نگرانی کاندید جراحی شوند.

زمان ریکاوری

به دلیل اینکه کاشت ابرو یک جراجی بسیار ظریف و کم تهاجمی است افراد پس از 48 ساعت می‌توانند به فعالیت طبیعی خود بازگردند البته باید به خاطر داشته باشند به هیچ عنوان نباید فعالیت و ورزش سنگین انجام دهند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا می توان روی تاتو، کاشت ابرو انجام داد؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس