مدیریت اخبار  

آیا موهایتان شروع به ریزش کرده؟

0 نظرات
2359
۱۷-مهر-۱۳۹۶

آیا موهایتان شروع به ریزش کرده؟

عوامل متعددی مانند افزایش سن، داشتن سابقه خانوادگی، استرس، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، افزایش فشار روحی و جسمی و ... موجب ریزش موی سر و در نهایت طاسی می‌شود. امروزه بر خلاف گذشته راه‌های درمانی بسیاری برای رفع این معضل رایج شده که علاوه بر تقویت رویش موهای فعلی و رفع کم پُشتی مو، موجب رویش مجدد موها می‌شود.

مزوتراپی یکی از رایج‌ترین روش‌های ترمیم کم پُشتی و رشد مجدد موها است. قبل از انجام مزوتراپی حضور در جلسه مشاوره الزامی است؛ زیرا پزشک با معاینه فرد و بررسی ویژگی‌ها و الگوهای رویش مو علاوه بر روش درمانی می‌تواند میزان دوز تزریق را نیز تعیین کند.

در مزوتراپی پزشک ابتدا ناحیه سر را به کمک پماد‌های موضعی بی‌حس می‌کند و سپس توسط سوزن، سوراخ‌هایی را در پوست ایجاد می‌کند. البته باید گفت ایجاد این سوراخ‌ها جای نگرانی ندارد و به سرعت بهبود می‌یابد. طی انجام این روش کلاژن‌سازی پوست تحریک و در نهایت رویش موها بهبود می‌یابد.

گفتنی است؛ محلول مزوتراپی حاوی ترکیب خاصی از برخی مواد شیمیایی، مواد معدنی، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها، اسیدهای هسته‌ای و کوآنزیم‌ها است که میزان تزریق این محلول در افراد متفاوت، متغییر است.

مراقبت‌های پس از مزوتراپی

پس از مزوتراپی افراد باید طبق دستور پزشک عمل کنند؛ زیرا نتیجه مزوتراپی به میزان بسیار بالایی به مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مزوتراپی در افراد مختلف بنا بر میزان نیاز آنها متفاوت است، اما به صورت میانگین افراد به 6 تا 8 جلسه مزوتراپی نیاز دارند.

نتایج حاصل از مزوتراپی

جلسات مزوتراپی در فواصل زمانی مشخص انجام می‌شود که در هر جلسه قبل از آغاز کا،ر تصویری از موهای فرد تهیه می‌شود که در نهایت تصاویر تهیه شده نشان و گواه واضحی بر تاثیر مزوتراپی است.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا موهایتان شروع به ریزش کرده؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس