مدیریت اخبار  

آیا من کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستم؟

 

آیا من کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستم؟

کاشت ابرو یک روش اصلاح و ترمیم ابرو است و بیشتر برای افرادی که از کم پشتی ابرو رنج می‌برند و یا بر اثر بیماری و حوادثی مانند سرطان و یا سوختگی ابروهای خود را از دست داده‌آند استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های جراحی کاشت ابرو حفظ فاصله طبیعی ابرو با لبه پلک است بنابراین این جراحی برای تمام افراد متقاضی انجام نمی‌شود بلکه صرفا برای افرادی کاشت انجام می‌شود که اولا از نظر زیبایی (فاصله ابرو تا لبه پلک) دچار مشکل نشوند و دوما به لحاظ زیبایی نیازمند ابروهای بیشتری باشند زیرا در غیر این صورت و عدم رعایت این تکنیک نه تنها فرد زیبا نخواهد شد بلکه به لحاظ اینکه ابرو در پیشانی و مرکز زیبایی قرار دارد، چهره فرد خشن دیده می‌شود.

در کلینیک سعادت آباد این تکنیک به خوبی رعایت می‌شود و برای اطمینان فرد از نتایج حاصل از جراحی نیز از روش‌هایی مانند تصویرسازی استفاده می‌شود، برای مثال با مداد قسمت‌هایی که نیاز است ابرو کاشت شود پررنگ و فرد چهره خود را تماشا می‌کند که اگر از نتیجه رضایت نداشته و یا درخواست تغییر داشته باشد پس از بررسی و مشاوره تغییرات برای فرد اعمال می‌شود.

افرادی که متقاضی کاشت ابرو هستند باید درخواست منطقی داشته باشند و به مشاوره‌های متخصص توجه کنند زیرا فردی که کاشت را انجام می‌دهد دارای تجربه علمی و عملی است و توصیه‌های وی قابل اعتماد است.

به دلیل کوتاه بودن دوره نقاهت کاشت ابرو (48 تا 72 ساعت) افراد می‌توانند به زودی به محیط کار و شرایط زندگی خود بازگردندند. اما باید توجه شد در کاشت ابرو همانند کاشت مو پس از مدتی (2 هفته) موهای کاشت شده مجدد ریزش می‌یابد و سپس رشد می‌کند که این امر نباید موجب نگرانی افراد شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا من کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستم؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس