مدیریت اخبار  

آیا لیپوماتیک عوارض دارد ؟

0 نظرات
2378
۱۸-تیر-۱۳۹۶

البته ممکن است بدن فرد نسبت به موارد دیگری واکنش نشان داده و دچار عارضه های بسیار سطحی و ناچیز بشود . ممکن یک یا چند مورد از موارد زیر رخ دهد :

۱ – حساسیت به لیدوکایین

این مشکل در کسانیکه سابقه ای از حساسیت به این ماده یا مواد مشابه داشته اند قابل شناسایی و پیشگیری می باشد.

۲ – خونریزی و کبودی

این مشکل در کسانی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف می کنند دیده می شود. برای جلوگیری از این امر نیاز است تا یک یا دوهفته قبل از جراحی مصرف را قطع نمایند.

۳ – عفونت

عفونت محل عمل در لیپوماتیک در شرایطی که کلینیک یا اتاق عمل مجهز نباشد و استرلیزه نباشد ممکن است اتفاق بیافتد. البته این عارضه با رعایت شرایط کامل استریلزاسیون در کلینیک و نیز ضدعفونی مناسب آن توسط بیمار بسیار رخ نمی دهد مگر آنکه بیمار دچار بیماریهای مزمن همراه با کاهش سیستم ایمنی مانند دیابت شدید ، بیماریهای مزمن اتوایمیون مانند لوپوس پیشرفته و .. بوده و یا از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی مانند کورتون ، داروهای ضد سرطان استفاده نماید.

۴ – مسمومیت با داروهایی که در لیپوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص لیدوکایین

البته در صورتی این داروها تاثیرگذار می باشند که به مدت طولانی مصرف گردند و مصرف کوتاه مدت آنان بی تاثیرند.نیاز است تا جراح از مصرف این نوع داروها مطلع باشد و موارد مورد نیاز را قبل از جراحی لیپوماتیک یادآوری نماید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
عوارض لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس