مدیریت اخبار  

آیا لیزر موهای زائد موجب ایجاد لکه های پوستی می شود؟

 

آیا لیزر موهای زائد موجب ایجاد لکه های پوستی می شود؟

در لیزر سلول های هدفی تحت عنوان فولیکول مو تعرف شده و تشعشعات لیزر بیش از آن نفوذ نمی کند، زمانیکه فردی لیزر انجام می دهد ممکن بر حسب محل لیزر دچار علائمی نانند سوزش، التهاب و قرمزی شود اما این علائم گذراست و آثاری از خود برجای نمی گذارد.

در برخی افراد که دارای پوست سبزه تیره هستند و موهای آنها دارای ریشه زخیمی است ممکن است در نقاطی احساس لکه های پوستی کنند که به ابن افراد توصیه می شود به مخض مشاهده اولین علائم مساله را با پزشک خود در میان بگذارند تا در صورت نیاز از داروهای خاصی استفاده کنند.

عوارضی از جمله سوختگی در موارد بسیار نادر رخ می دهد و عموما در جلسه مشاوره قبل از لیزر در خصوص عوارض و فواید لیزر اطلاعات کافی در اختیار مراجعه کننده قرار می گیرد اما اگر در مواردی فرد دچار این علائم شد تاکید می شود به شدت از خودرمانی پرهیز کنند زیرا این علائم با داروهای توصیه شده توسط پزشک در زمان کوتاهی بهبود می یابد به گونه ای که فرد پس از درمان حتی می تواند بدون نگرانی جلسات لیزر خود را ادامه دهد اما در مواردی که فرد دست به خوددرمانی می زند ممکن است داروی مصرف شده عوارض جانبی را برای فرد به همراه داشته لاش  و یا موجب تشدید سوختگی شود.

به افراد متقاضی انجام لیزر برای رفع موهای زائد توصیه می شود برای انجام لیزر به پزشک متخصص و مراکز دارای مجوز مراجعه کنند زیرا طبق بررسی ها افرادی که پس از لیزر از نتایج آن ناراضی بودند به مراکز غیرعلمی و استاندارد مراجعه کرده اند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا لیزر موهای زائد موجب ایجاد لکه های پوستی می شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس