مدیریت اخبار  

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

0 نظرات
3450
۰۹-بهمن-۱۳۹۶

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟ 

موهای زیر بغل یکی از معضلات بسیاری از زنان و مردان است زیرا این موهای زائد علاوه بر ایجاد ظاهری نازیبا و نامنظم موجب آزار و اذیت فرد می شود. استفاده از ژیلت و اپیلاسیون جزو راه های موقت رهایی از موهای زیر بغل است اما لیزر یک روش ایمن و دائمی است.

برخی افراد بر این باور هستند که لیزر موهای زائد زیر بغل موجب تحریک غدد و بروز سرطان می شود اما این در حالی است که باید گفت درد، سوزش، قرمزی، تورم، سوختگی و تغییر رنگ پوست تنها عوارض لیزر است که در موارد نادر و در شرایطی که توسط افراد متخصص انجام نشود بروز می یابد.

لیزر تنها به ۵ میلی متر از عمق پوست نفوذ می کند و صرفا فولیکول های مو را هدف قرار می دهد بنابراین هیچ عوارضی برای سایر اعضا و ارگانهای بدن به همراه ندارد.

همچنین باید گفت لیزر تاثیر منفی روی تعرق ندارد و حتی در مواردی افراد پس از لیزر نه تنها از افزایش تعرق شکایت نداشته اند بلکه به نوعی احساس کاهش میزان تعریق نیز داشته اند.

لیزر حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد را از بین می برد بنابراین افراد صد درصد از شر موهای زائد رها نمی شوند. هم چنین افراد باید پس از اتمام جلسات لیزر هر ۲ ماه یکبار مجدد یک جلسه لیزر انجام دهند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس