مدیریت اخبار  

آنچه در مورد فرم‌دهی باسن با ژل خوب است بدانیم

0 نظرات
3890
۰۹-شهریور-۱۳۹۶

 آنچه در مورد فرم‌دهی باسن با ژل خوب است بدانیم

-چه کسانی کاندید مناسبی برای برجسته سازی باسن هستند؟

تمام افرادی که دارای سلامت عمومی و در نواحی از بدن دارای چربی موضعی و اضافی هستند می‌توانند جراحی برجسته سازی باسن با تزریق چربی را تجربه کنند.

-اگر فردی دارای چربی اضافی نباشد می‌تواند تزریق چربی به باسن را انجام دهد؟

 خیر زیرا تزریق چربی تنها در افراد دارای چربی  اضافی و موضعی انجام می‌شود مگر اینکه فرد تحت نظر پزشک چند کیلو وزن خود را افزایش و سپس کاندید جراحی شود زیرا پزشک نیاز دارد برای تزریق چربی از نواحی از بدن چربی برداشت کند.

-آیا تزریق مجدد چربی عوارضی برای فرد می‌تواند داشته باشد؟

خیر، زیرا چربی برداشت شده اولا به صورت استریل جمع آوری می‌شود و پس از غرلباگری به بدن فرد در یک محیط استریل تزریق می‌شود بنابراین خطری فرد را تهدید نمی‌کند.

مزایای تزیرق چربی چیست؟

فرم دهی به اندام‌ها، رفع افتادگی‌های ناحیه باسن، افزایش اعتماد به نفس و حذف چربی‌های اضافی موضعی نواحی دیگر بدن از جمله محاسن این جراحی زیبایی است.

-آیا پس از تزریق بیمار می‌تواند به راحتی به زندگی طبیعی خود ادامه دهد؟

خیر، فرد باید به مدت 14 روز به صورت دَمر و روی شکم بخوابد.

-آیا با تزریق چربی می‌توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد؟

اگر بیمار مراقبت‌های توصیه شده توسط پزشک را به خوبی رعایت کند می‌تواند از نتایج تزریق بهره‌مند شود در غیر این صورت ممکن است تزریق چربی موجب عدم تقارن باسن، جا به جایی ژل تزریق شده و ... شود.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
اخبار مشابه:
آنچه در مورد فرم‌دهی باسن با ژل خوب است بدانیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس