مدیریت اخبار  

آشنایی با روش‌های جوانسازی واژن

اشنایی با روش‌های جوانسازی واژن

 

 

امروزه نگاه زنان به مقوله زیبایی دقیق‌تر و جزئی‌تر شده است، به همین دلیل جراحی‌های زیبایی میان آنها افزایش چشم‌گیری داشته است که برخی از این جراحی‌های علاوه بر زیبایی جنبه درمانی نیز برای آنها دارد. افزایش سن، تعدد زایمان‌های طبیعی، ارتباط جنسی و ... از جمله مسائلی است که موجب تغییر اندازه واژن در خانم‌ها می‌شود که این مساله علاوه بر زیبایی و کاهش اعتماد به نفس مسائلی را نیز برای زنان به همراه دارد.

 

 

جوانسازی واژینال با لیزر

 

 

با افزایش سن در زنان تولید استروژن دردستگاه تناسلی کاهش می‌یابد که در نتیجه آن دیواره واژن کلاژن خود را از دست می‌دهد و یا اینکه تولید آن به شدت کاهش می‌یابد که در نهایت دیواره واژن دچار کاهش ضخامت و کشسانی می‌شود. به دنبال این مسائل زنان دچار شلی و یا افتادگی واژن می‌شوند.

 

 

شلی و یا افتادگی واژن در رابطه جنسی زنان نیز آثار سوء می‌گذارد که برای رفع این مساله و جوانسازی واژن می‌توان از لیزر co2 استفاده کرد. استفاده از لیزر جزو روش‌های درمانی فیرتهاجمی است که موجب رفع مشکل آتروفی واژن می‌شود. استفاده از لیزر فرکشنال در واژن موجب بهبود  مشکلاتی مانند سوزش و خارش واژن، کم شدن رطوبت واژن، درد در رابطه جنسی و شل شدن واژن می‌شود.

 

 

نحوه عملکرد لیزر

 

 

لیزر با تحریک سازی فیبروبلاست‌ها باعث تولید کلاژن در واژن شده و بعد از گذشت یک ماه بافت واژن بازسازی می‌شود و دیواره واژن ساختاری قوی‌تر به دست خواهد آورد. همچنین برای برطرف کردن تیرگی واژن که ممکن است در هر سنی ایجاد شود لیزر می‌تواند نتیجه بخش باشد.

 

 

تنگ کردن واژن

 

زنان ممکن است به دلیل زایمان‌های متعدد دچار گشاد و شل شدن واژن شوند که برای رفع این مساله روش‌های مختلفی مانند تنگ کردن با نخ، لیزر و جراحی وجود دارد.

 

 

 

-  تنگ کردن واژن با نخ: در این روش پزشک از نخ‌های همگرای استفاده می‌کند. در این جراحی که کاملا بدون خونریزی است جراح عضلات پرینه را لیف می‌کند. جراحی تنگ کردن واژن با نخ به دو صورت انجام می‌شود. یکی از روش‌ها به صورت کانیکال است اما روش دیگر که واکنش فیبرتیک دارد علاوه بر درمان در کلاژن سازی نیز موثر است.

 

 

 

-تنگ کردن واژن با لیزر: لیزر باعث جوانسازی واژن می‌شود. در این روش نیاز است فرد حداقل سه جلسه با فاصله زمانی یک ماه به کلینیک مراجعه کند. برای انجام لیزر فرد باید قبل از جراحی تست‌های مورد نیاز را انجام دهد ودر سلامتی کامل باشد.

 

 لیزر باعث می‌شود که پوشش سطحی و بافت هم بند تحریک و بافت واژن افزایش ضخامت داشته باشد که این امر باعث می شود که محیط اسیدی واژن بازگردد و عملکرد مخاط به مانند قبل شود.

 

 تنگ کردن واژن با جراحی

 

 

جراحی لابیاپلاستی یکی از روش‌هایی که برای تنگ کردن واژن مورداستفاده قرار می‌گیرد. در طول جراحی لابیاپلاستی لب‌های داخلی و خارجی واژن که به دلایل مختلف حالت طبیعی خود را از دست داده،  اصلاح می شود.

 

 معمولا برای افراد سن بالا، کسانی که به صورت ارثی در قسمت لابیا مشکلات نامتقارنی و بدشکلی دارند و کسانی که با زایمان طبیعی به افتادگی لب‌های واژن مبتلا شده‌اند جراحی لابیاپلاستی بسیار موثر است.

 

 فرد پس از جراحی لابیاپلاستی باید استراحت مطلق داشته باشد و به مدت یک ماه از مقاربت جنسی خودداری کند.

 

 مراقبت‌ها بعد از جراحی زیبایی واژن

 

به افراد توصیه می‌شود پس از جراحی برای تسکین درد از مُسکن‌ها استفاده کنند، فعالیت سنگین انجام ندهند، به مدت 1 الی 2 ماه مقاربت جنسی نداشته باشند و در هنگام استحمام از آب گرم استفاده نکنند.

 

 

تزریق چربی  و ژل در واژن

 

 

تزریق ژل و چربی نیز یکی از روش‌های درمان بدشکلی‌های واژن است. تزریق چربی و ژل در واژن می تواند مشکلات نامتقارن بودن واژن را برطرف کند .ژل ها که مواد پر کننده هستند به صورت موقت، نیمه موقت و یا دائمی که از جنس سیلیکون است بازار وجود دارند که برای افراد مختلف از انواع مختلف آن استفاده می‌شود.

 

 

اما در تزریق چربی، چربی‌ها از بدن خود فرد گرفته می‌شود و به داخل سرنگ‌های مخصوص و باریکی ریخته می‌شود و در نهایت به داخل واژن تزریق می‌شود. ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل و چربی در افراد مختلف، متفاوت است.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آشنایی با روش‌های جوانسازی واژن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس