مدیریت اخبار  

آبدومینوپلاستی مینی یا تامی تاک کوچک

0 نظرات
2694
۲۵-تیر-۱۳۹۶

افراد به دنبال چاق شدن یا حاملگی ممکن است دچار ضعف در عضلات شکم در ناحیه زیر ناف شوند . آبدومینوپلاستی مینی یا تامی تاک کوچک روشی است که در طی آن پوست اضافی شکم در زیر ناف برداشته شده و عضلات آن ناحیه ترمیم و سفت می گردد. 

تکنیک عمل 

بهترین کاندیدها برای آبدومینوپلاستی مینی کوچک افرادی هستند که در ناحیه زیر ناف پوست اضافه و عضله شل دارند . برخی افراد متعاقب اضافه وزن و یا حاملگی فقط دچار تجمع چربی و شلی عضلانی در ناحیه زیر ناف می گردند، این افراد کاندیدهای مناسبی برای این جراحی هستند. در این جراحی برشی کوچک در ناحیه زیر شکم در خط سزارین داده می شود پوست و چربی اضافه زیر ناف برداشته شده و در صورت لزوم عضلات ناحیه ترمیم و تقویت می گردند .در این روش ناف شما در محل باقی خواهد ماند و تغییر نخواهد کرد .

مدت عمل 

این جراحی به حدود یک و نیم الی دو ساعت زمان نیاز دارد . در مواردی که بدلیل حجم زیاد چربی در دیگر مناطق شکم نیاز به ساکشن یا لیپولیزر هم زمان است مدت زمان عمل تا 4 ساعت هم بطول می انجامد. 

بیهوشی 

این جراحی تحت بی حسی اپیدورال و خواب آلودگی سطحی و یا بیهوشی عمومی قابل انجام است .

وضعیت بستری 

با توجه به شرایط عمومی و وسعت اقدامات انجام گرفته ممکن است یک شب بستری برای شما در نظر گرفته شود .

اثرات جانبی 

تورم و کبودی مختصر پوست ناحیه ، درد محل عمل جراحی ، بی حسی موقت پوست شکم از اثرات جانبی این عمل
می باشد .

عوارض 

عفونت، خونریزی زیر پوست و تشکیل سروما در محل جراحی از عوارض احتمالی این جراحی است . احتمال آمبولی ریوی بصورت بسیار نادر وجود دارد . 

بهبودی 

با اجازه پزشک 48 ساعت پس از جراحی استحمام بلامانع است . تمامی بخیه های شما قابل جذب است و نیازی به کشیدن ندارد . ظرف مدت یک هفته به کار خود بازخواهید گشت. حداقل 6 هفته باید از ورزشها و فعالیتهای شدید خودداری کنید حداقل سه هفته گن مخصوص می پوشید . 

نتایج 

نتیجه جراحی برای سالیان متمادی ماندگار خواهد بود مگر اینکه افزایش وزن شدید پیدا کنید و یا مبادرت به حاملگی مجدد نمائید . 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آبدومینوپلاستی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس