مدیریت اخبار  

بزرگي سينه آقايان

0 نظرات
1965
۰۱-تیر-۱۳۹۶

اگر بزرگي سینه در آقایان به علت اختلالات هورموني يا مصرف بعضي از دارو ها نباشد مي توان آن را به كمك ليپوليز و يا جراحي درمان نمود .

كاربرد اصلي جراحی سینه آقایان

اصلاح نماي ظاهري سينه هاي بزرگ اقايان به ترتيبي كه ظاهري مردانه به خود بگيرد.

 

نوع برش و بيهوشي

اين عمل عمدتا به وسيله ليپوليز و بدون برش جراحي و از طريق سوراخ هاي ريز انجام ميشود ولي در دسته اي از بيماران سينه ها به قدري بزرگ و افتاده هستند كه بايد از برش جراحي جهت تخليه اين نسوج استفاده كرد در اين حالت معمولا از برش هاي دور هاله سينه استفاده مي شود . اين عمل با حالت خواب عميق و بي حسي موضعي و يا بيهوشي عمومي انجام مي شود .

عوارض احتمالي

تورم و خونمردگي گذاري ناحيه عمل و زير بغل ، بي حسي نوك سينه نادر است ولي اگر به وجود بيايد گذرا است . بر جا ماندن جا و اثر جراحي در مواردي كه از برش جراحي استفاده مي شود .

مراقبت پس از عمل

بهتر است تا مدتي از دست ها كمتر استفاده شود انجام ورزش هاي سبك بعد از دو ماه و انجام ورزش هاي سنگين بعد از چهار ماه مجاز است ، اين بيماران بايد به مدت 45 روز از جليقه هاي مخصوص استفاده كنند

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶ ۲۳:۱۳
جراحی سینه آقایان جراحی سینه مردان درمان بزرگی سینه آقایان درمان بزرگی سینه مردان فرم دهی سینه آقایان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس