مدیریت اخبار  

نکات حائز اهمیت قبل از لیپوماتیک

0 نظرات
1686
۰۵-تیر-۱۳۹۶

با وجود اینکه استفاده و کار با دستگاه لیپوماتیک نسبت به جراحی های لاغری مشابه بسیار راحت تر است اما باید در نظر داشته باشید که حتما این عمل توسط یک متخصص و یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باید انجام گیرد.

و قبل از انجام این عمل پزشک با اندازه گیری توده ی چربی شرایط شما جهت انجام عمل لیپوماتیک را بسنجد اگر از داروی خاصی مصرف می کنید و سابقه ی بیماری خاصی از قبیل قلبی عروقی و یا فشار خون بالا دارید حتما قبل از عمل پزشک خود را در جریان آن قرار دهید. همچنین اگر در ناحیه ی مورد نظر قبلا جراحی صورت گرفته و یا سایر جراحی هایی که پیش از این انجام داده اید را حتما به پزشک خود بگویید.

مصرف الکل و دخانیات از حدود دو هفته قبل از عمل ممنوع است همچنین مصرف ویتامین e و داروهایی که بر روی انعقاد خون را تاثیر گذار است از چند روز قبل از عمل ممنوع می باشد

پزشک قبل از انجام عمل یک سری آزمایش ها و تست ها را از شما درخواست می کند که انجام دهید که شامل تست بارداری کم خونی انعقاد خون هپاتیت دیابت عملکرد کلیه ها و کبد و ... می باشد.

و نکته مهم دیگر قبل از عمل انتظارات خود از عمل را حتما به پزشک مربوطه بیان کنید

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ ۲۳:۱۰
اخبار مشابه:
لاغری سریع لاغری موضعی لیپو ماتیک لیپوماتیک پیکر تراشی پیکرتراشی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس