مدیریت اخبار  

لیفت صورت با نخ Nova

لیفت به معنی محکم کردن است که در مورد لیفت صورت باید بگوییم که با کمک روش های موجود پوست صورت را که دچار شلی و افتادگی شده است، به سمت بالا می کشیم. لیفت یکی از روش هایی است که می تواند ظاهری جوان تر را برای افراد به ارمغان آورد. تردلیفت Nova یک نوع روشی است که قادر است بدون جراحی پوست را لیفت کند.

این روش از ایمنی بالایی برخوردار است و قادر پوست نواحی صورت، گردن و بدن را تنها با حداقل دوره استراحت به صورت دائمی لیفت کند. ترد لیفت واشنگتن دی سی، روشی کارآمد است که روند پیری بر صورت را از بین می برد. این روش برای افرادی که به دنبال جوان سازی صورت بدون انجام عمل جراحی هستند، مناسب است.در کلینیک ما این روش با بهترین امکانات و متخصصین صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سعادت آباد تماس بگیرید.

راه های ارتباط با ما

09217005356

09217005358

02126761832

عضو کانال تلگرام ما شوید تا از مطالب بیشتری بهره ببرید



0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۶
اخبار مشابه:
جوانسازی پوست لیفت با نخ لیفت صورت لیفت صورت با نخ لیفتینگ صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس