مدیریت اخبار  

درک صحیح آناتومی بینی رینوپلاستی

0 نظرات
1253
۰۸-اردیبهشت-۱۳۹۵

درک صحیح آناتومی بینی رینوپلاستی

 

درک صحیح آناتومی بینی رینوپلاستی جراح راقادر به بازسازی درست بینی خواهد کرد. درجراحی پلاستیک بینی مشکل بینی بایستی به دقت شناسای شده و برای بیمار شرح داده شود وهدف از جراحی مشخص باشد.

تمام اندازه های بینی و نسبت بینی با سایر اجزاء صورت باید مطالعه گردد.

اندازه و  وضعیت چانه وگونه مهم است عرض صورت در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی دارد.

دانش خون رسانی به بینی این اجازه را می دهد تا رینوپلاستی بدون خطر مرگ پوست انجام گیرد.

بینی در قسمت بالا، پوست نازک و انعطاف پذیر ودرقسمت پایین، ضخیم است و پر ازبافت چربی وغدد سباسه می باشد واگر این بافتها زیاد باشد حالتی ایجاد می کند که بینی گوشتی گفته می شود این بافتها رو به افزایش خواهند بود ونتیجه نهایی جراحی پلاستیک بینی را به هم خواهد زد . تیم جراحی زیبایی بینی کلینیک سعادت آباد با تجربه بالا اول به آنالیز کامل از آناتومی بینی بیمار می پردازند سپس با درک صحیح از آناتومی بینی بیمار اقدام به جراحی می کنند تا نتیجه جراحی بینی مثبت باشد .

گرد آورنده : دکتر رضا سربازی جراح پلاستیک بینی.

 

مرکز جراحی زیبایی سعادت آباد.

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۱۳
اخبار مشابه:
سلولیت-لیپوماتیک لیزر زیر بغل-لیپوماتیک لیپوماتیک-شکل دهی بدن به صورت غیرتهاجمی با RF پند کسب و کار

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس