مدیریت اخبار  

اپلیکیشنی برای حفاظت از چشم ها

0 نظرات
1431
۱۱-اردیبهشت-۱۳۹۵

اپلیکیشنی برای حفاظت از چشم ها

 

اپلیکیشن های بسیاری تولید و عرضه می شوند همین طور برنامه هایی هستند که به سلامت کاربران(Smart phone) اسمارت فون ها وتبلت ها می اندیشند.

درسالهای اخیر٬ استفاده روز افزون و مداوم از اسمارت فون ها وتبلت ها تبدیل به تهدید جدی برای سلامت چشم ها شده اند تاجایی که بسیاری از کاربران با کاهش درصد

قابل توجهی از بینایی خود رو به روشده اند.

این اپلیکیشن ها به صورت های مختلف به کاربران اجازه می دهند تا نور ٬ رنگ و شفافیت صفحه نمایش را به شکلی متفاوتی تنظیم کرده تا سلامت بینایی کاربران با خطر مواجه نشود. ازقابلیت های این برنامه ها می توان به مواردی مانند تنظیم خودکار نور در فضاهای مختلف و شدت رنگ پس زمینه و... را نام برد. این برنامه می تواند میزان تشعشات حاصل از صفحه نمایش ها که مستقیما با چشمان کاربران در ارتباط هستند را نیز کاهش داده و سلامت چشم را تضمین کنند . 

امروزه آپشن های جدیدی بر روی عدسی های عینک جهت جلوگیری از نورهای مضر و  وسایل دیجیتال ساخته شده که می توان با استفاده از این نوع عدسی هابه طور کامل از چشمان خود محافظت کرد.

جهت مشاوره در رابطه با استفاده از تکنولوژیهای جدید می توانید از کارشناس های عینک سازی سعادت واقع در کلینیک سعادت آباد کمک بگیرید .

واحد عینک سازی و اپتومتری کلینیک سعادت آباد.

 

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۱۱
اخبار مشابه:
پیکر تراشی پیکرتراشی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس