با کربوکسی‌تراپی جوان‌تر دیده شوید کربوکسی تراپی یکی از روش‌های جوانسازی و کاهش چربی‌های پوست است که در افرادی که امکان انجام لیپوساکشن و بیهوشی وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کربوکسی تراپی بیشتر برای کاهش چربی‌های پوست، رفع زخم‌های پوستی، رفع جای زخم، از بین بردن افتادگی پوست، رفع ناهمواری‌های پوست در بیماران مبتلا به آلوپسی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادامه خبر
آیا لیزر موهای زائد موجب ایجاد لکه های پوستی می شود؟ در لیزر سلول های هدفی تحت عنوان فولیکول مو تعرف شده و تشعشعات لیزر بیش از آن نفوذ نمی کند، زمانیکه فردی لیزر انجام می دهد ممکن بر حسب محل لیزر دچار علائمی نانند سوزش، التهاب و قرمزی شود اما این علائم گذراست و آثاری از خود برجای نمی گذارد. ادامه خبر
پزشک با تجربه را برای جراحی «لابیاپلاستی» انتخاب کنید لابیاپلاستی جراحی است که به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود به گونه‌یا که فرد پس از جراحی نیازی به بستری در بیمارستان پیدا نمی‌کند. به افراد توصیه می‌شود پس از جراحی لابیاپلاستی به مدت یک هفته در منزل استراحت کنند و انجام کارهای سنگین به شدت خودداری کنند هم‌چنین داشتن ارتباط جنسی در زمان تعیین شده توسط پزشک ممنوع است. ادامه خبر
پاسخ به باروهای غلط درخصوص لیزر واژینال امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر واژینال با هیچ گونه‌ای عارضه‌ای همراه نیست. البته برخی بر این باور هستند که لیزر واژینال ممکن است آنها را دچار مشکلات زنان از جمله ناباروری، عفونت و ... کند اما باید گفت در لیزر واژینال هیچ یک از این عوارض زنان را تهدید نمی‌کند. ادامه خبر
با ایمن‌ترین روش جراحی کوچک کردن سینه بیشتر آشنا شوید چه افرادی کاندید مناسبی برای جراحی کوچک کردن سینه هستند؟ زنان که دچار بزرگی بیش از حد سینه هستند به گونه‌ای که به دلیل بزرگی سینه دچار کمر و گردن درد شده‌اند کاندید مناسبی برای جراحی کوچک کردن سینه هستند اما در مواردی زنان پس از دورا شیردهی به دلیل بزرگ و شل شدن سینه نسبت به این جراحی اقدام می‌کنند. ادامه خبر
چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟ تمام افرادی که از کم پشتی و بی‌حالتی ابرو رنج می‌برند می‌توانند با جراحی کاشت ابرو از داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت بهره‌مند شوند. ادامه خبر
دانستنی‌های مهم درباره لیفت سینه قبل از لیفت سینه چه اقداماتی باید انجام داد؟ انجام برخی آزمایش‌های خون، ماموگرافی، قطع استعمال دخانیات و مصرف قلیان، تحت فشار قرار سینه و ... قبل از انجام لیفت ممنوع است. ادامه خبر
داشتن لبهای برجسته به کمک تزریق ژل اصولا افرادی که دارای لب های کوچک و باریک هستند یا بنا به دلایلی دچار بد فرمی لب ها شده و یا از حالت لب های خود رضایت ندارند کاندید مناسب برای تزریق ژل لب هستند. در تزریق ژل مقداری ژل توسط سرنگ به لب ها تزریق می شود. ادامه خبر
تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است؟ ژل پاژ یکی از غیراستاندارترین ژل‌هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه عوارض فراوانی ناشی از جمله بروز عفونت، آپسه و جا‌به‌جایی ژلدر خصوص این ژل‌ها گزارش شده است به همین به افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند توصیه می‌شود به محض بروز التهاب، درد، خارش و یا هر گونه تغییر در ناحیه تزریق برای تخلیه ژل به متخصص مراجعه کنند. ادامه خبر