مدیریت اخبار  

جراحی زاویه دار کردن صورت

0 نظرات
1455
۰۳-شهریور-۱۳۹۷

افرادی که از حالت فک خود رضایت ندارند و گمان می کنند خط فک، زیبایی آنها را تحت الشعاع قرار داده است می توانند کاندید جراحی «زاویه دار کردن صورت» شوند. کلینیک سعادت آباد این جراحی را به تمام افراد بالای 18 سال که از شکل فک یا چانه خود راضی نیستند پیشنهاد می کند؛ زیرا این جراحی زیبایی بدون محدودیت جنسیت و برای تمام افراد قابل انجام است. در کلینیک سعادت آباد جراحی زاویه دار کردن صورت توسط یک تیم مجرب جراحی انجام می شود که خوشبختانه تاکنون توانسته در کسب رضایت بیمار در این زمینه موفق عمل کند.

سوالات متداول درباره جراحی زاویه دار کردن صورت

-آیا حضور در جلسه مشاوره لازم و ضروری است؟

حضور در جلسه مشاوره قبل از جراحی در کلینیک سعادت آباد لازم و ضروری است؛ زیرا در این جلسه پزشک علاوه بر معانیه بیمار در خصوص نتیجه جراحی و نیاز بیمار به گفتگو می پردازد. در جلسه مشاوره پزشک ساختار صورت، خاصیت ارتجاعی پوست، میزان و درصد اصلاح فک را بررسی می کند و در خصوص نحوه برش، عوارض و خطرات احتمالی، درصد موفقیت، مراقبت های قبل و بعد از جراحی و ... با بیمار به گفتگو می پردازد.

-آیا عوارض جدی بیمار را طی جراحی تهدید می کند؟

تمام اعمال جراحی به خصوص جراحی هایی که طی بیهوشی انجام می شود با عوارضی همراه است اما اگر بیماران به کلینیک دارای مجوز مراجعه کنند و جراحی توسط تیم مجرب انجام شود احتمال بروز عارضه به صورت چشم گیری کاهش می یابد. اما از جمله عوارض جراحی زاویه دار کردن فک می توان به آلرژی به ماده بیهوشی، غدم تقارن فک، جا به جا شدن ایمپلنت، عفونت و ... اشاره کرد. البته باید گفت بخشی از عوارض ممکن است بر اثر نوع جراحی ایجاد شود اما برخی عوارض به دنبال عدم رعایت مراقبت های پس از جراحی ایجاد می شود بنابراین به افراد و حتی افرادی که در کلینیک های معتبر جراحی می کنند تاکید می شود مراقبت های پس از جراحی را طبق توصیه پزشک رعایت کنند.

-برای زاویه دار کردن فک از چه تکنیک هایی استفاده می شود؟

تکنیک های مختلفی برای زاویه دار کردن فک وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به تزریق بوتاکس، ژل، چربی، کارگذاری پروتز و لیفت با نخ اشاره کرد.

-زاویه دار کردن فک از چه طریقی انجام می شود؟

برای این منظور پزشک به کمک کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت یا بزرگ و برجسته کردن چانه و گونه اقدام به زاویه دار کردن صورت می کند.

-مراقبت های پس از زاویه دار کردن صورت چیست؟

مراقبت های پس از جراحی بر حسب نوع تکنیک بسیار متفاوت است اما به طور کلی به افراد توصیه می شود به صورت طلق باز بخوابند، از انجام حرکان سنگین خودداری کنند، از کمپرس آب یخ استفاده کنند و داروها طبق دستور پزشک مصرف کنند.

-هزینه جراحی چقدر است؟

هزینه جراحی بر حسب نوع تکنیک بسیار متفاوت است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی زیبایی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی زاویه دار کردن صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس