مدیریت اخبار  

اتوپلاستی؛ پرطرفدارترین جراحی میان آقایان

0 نظرات
1781
۲۴-شهریور-۱۳۹۷

 

اتوپلاستی؛ پرطرفدارترین جراحی میان آقایان

امروزه جراحی های زیبای، طرفداران زیادی بین افراد پیدا کرده است؛ زیرا  با صرف هزینه ای مختصر می توان به چهره و اندام دلخواه دست پیدا کرد. یکی از جراحی های نوین که طرفداران چشم گیری میان آقایان دارد جراحی اتوپلاستی یا همان جراحی زیبایی گوش است که با تغییر دادن سایز ، حالت گوش و قرینه کردن گوش ها به چهره دلخواه خود دست پیدا می کنند.

عمل جراحی اتوپلاستی

جراحی اتوپلاستی معمولا بسته به نوع و حجم جراحی به صورت بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود و با توجه به نوع عمل جراحی برش های جراحی معمولا در پشت گوش یا چین های گوش در قسمت جلوی گوش ایجاد می شود. در واقع پزشک با ایجاد برش دسترسی خود را  به غضروف و یا قسمت مورد نظر ایجاد می کند و  بعد از بر طرف کردن عیوب و در نهایت با زدن بخیه به کارو خود پایان می دهد. جراحی اتوپلاستی برخلاف جراحی های دیگر، دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد و  نیاز به استراحت مطلق در خانه ندارد به گونه ای که بعد از جراحی فرد می تواند به کار روزمره خود رسیدگی کند .

جراحی اتوپلاستی یکی از بی خطر ترین جراحی در جهان به شمار می آید و هیچ گونه آسیبی به شنوایی فرد ایجاد نمی کند . به همین دلیل محدودیت سنی برای انجام این نوع عمل جراحی وجود ندارد و می توان قبل از سن بلوغ و یا در سنین پایین 5سالگی نیز این جراحی را انجام داد.

جراحی اتوپلاستی با توجه به نوع جراحی و حجم آن به صورت سرپای و هم به صورت جراحی در اتاق عمل انجام می شود که میانگین زمان انجام جراحی معمولا بین 1 الی  ساعت است و بعد از عمل در برخی از موارد باید بیمار از هدبند مخصوص استفاده کند و آن را با توجه به تشخیص پزشک در مواقعی 1ماه روی گوش های خود نگه دارد.

مراقبت پس از اتوپلاستی

 در هفته اول بیمار بهتر است برای خوابیدن از چند بالشت در زیر سر استفاده کند و  از  بلند کردن اجسامی با وزن بیش از یک کیلوگرم خودداری کند و تا حد ممکن از مایعات طبیعی برای نوشیدن استفاده کند. بیمار 2 روز بعد از جراحی می تواند بدون آنکه سر را خیس کند استحمام کند البته پس از برداشت پانمسان می توان به صورت کامل استحمام کرد.

جراحی بدون عوارض اتوپلاستی

گزارش های حاصله حکایت از آن دارد که اگر این جراحی که تجربه کافی در رابطه با عمل اتوپلاستی نداشته انجام شود، ممکن است بیمار بعد از گذشت چند روز متوجه قرینه نبودن و یا بدفرم شدن گوش ها شود که در این صورت  نیاز به انجام جراحی مجدد وجود دارد .

چه کسانی کاندید انجام جراحی اتوپلاستی هستند؟

1-       افرادی که به علت بیماری یا علل مادرزادی قسمتی از لاله گوش خود را از دست داده باشند

2-      افرادی که قوس بالای گوششان برعکس بوده

3-      افرادی که در لبه های گوش ها فرورفتگی داشته باشند

4-      افرادی که لاله گوش هایشان از هم جدا باشد

5-      افرادی که گوش هایشان به شدت کوچک و یا بزرگ باشد

6-      در صورتیکه گوش ها قرینه نباشد

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی های زیبایی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
اتوپلاستی؛ پرطرفدارترین جراحی میان آقایان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس