جراحی کوچک کردن سینه در آقایان

۱۸-تیر-۱۳۹۶

برخی افراد بر این تصور هستند که فقط خانم ها دچار مشکلات سینه میشوند و تمامی جراحی های سینه مختص بانوان است.

باید توجه داشت که ممکن است آقایان نیز مشکلاتی در این ناحیه احساس کنند .

ژنیکوماستی عنوان جراحی زیبایی برای آقایان است و مردانی که از مشکل بزرگی سینه و یا عدم قرینگی آن رنج میبرند کاندید های مناسب برای انجام این عمل زیبایی هستند .

البته در بسیاری از موارد توده های درون سینه به قدری متورم و دردناک میشوند که فرد بیمار را ناچار به عمل سینه مینماید .

همان طور که گفته شد  ژنیکوماستی برای افرادی مناسب است که از بزرگی سینه رنج می برند ، این جراحی عملا برای آقایان است .

بزرگی سینه در آقایان میتواند بنا به دلایل فراوانی رخ دهد و حالت عدم قرینگی یا بزرگی بیش از اندازه را ایجاد نماید.

با این روند بیمار در موضع مورد نظر احساس درد وتورم شدید دارد و از این بابت رنج میبرد .

پزشک طی جراحی ژنیکوماستی، بافت زیر سینه را تخلیه و چربی های آن را بیرون می کشد .در نتیجه فرد بعد از جراحی احساس بهتری دارد و از درد و تورم ناشی از بزرگی سینه احساس راحتی میکند .داشتن پوست سالم و سفت نتایج عمل جراحی را ایده آل تر میکند و سینه در نهایت زیباتر خواهد شد .جراحی توسط یک جراح با تجربه ،بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی  انجام می گیرد .البته نوع جراحی با توجه به بافت سینه تغییر میکند ، ممکن است بافت سینه غددی یا  توده های چربی باشد .

انجام عمل ژنیکوماستی برای مردانی که دچار تورم و درد در سینه ، افزایش سایز سینه در یک طرف، مشاهده ی توده ی دردناک در سینه و بزرگی بیش ازحد سینه ها می شوند لازم است .

مراقبت از زخم ها پس از لیپوماتیک :

پس از لیپوماتیک علاوه بر مراقبت های که بیان شد نیاز است شخص مراقبت ویژه ای از زخم ها انجام دهد ، از جمله تمیز نگه داشتن محل بریدگی و زخم ها ، پس از لیپوماتیک شخص باید زمان استحمام را به ۴۸ ساعت پس از عمل به تاخیر بیاندازد ، پس از اینکه شخص دست های خود را به شکل کامل شست و شو داد نیاز است که محلی را که تخلیه چربی از آن بخش انجام شده است ، ماساژ دهد .

انجام ماساژ کمک فراوانی به تخلیه ترشحات و خونابه ها می کند در نتیجه تورم و کبودی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند ، پس از ماساژ و خارج شدن ترشحات خونابه ها باید پانسمان مجدد را انجام داد ، اگر متوجه شدید که از نواحی که برش داده شده است هیچ ترشحاتی خارج نمی شود با نظر پزشک می توانید دیگر پانسمان را انجام ندهید .

مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای که پزشک تجویز نموده است کمک شایانی به بهبود و کاهش درد می کند .

در صورتی که باموارد زیر روبرو شدید پزشک را در جریان بگذارید :

• ترشحات
  • قرمزی کانونی
  • عفونت

موارد بالا ممکن است بسیار خطرناک باشد یا در نتیجه جراحی لیپوماتیک تاثیرگذار باشد .

هزینه لیپوماتیک :

یکی از سوالات متداولی که پرسیده هزینه لیپوماتیک است ، هزینه لیپوماتیک با توجه به چربی های که استخراج می شود متفاوت است .

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو و ران و باسن با یکدیگر متفاوت است ، در هزینه لیپوماتیک موارد دیگری نظیر دستمزد جراح و یا هزینه کلینیک و بیمارستان متفاوت است .

به هیچ عنوان از آیس پک های گرمایی برای درمان ناحیه لیپوماتیک شده استفاده نشود .

از محلولهای ضدعفونی کننده نظیر بتادین ، ضدعفونی کننده ید دار و… استفاده نکنید زیرا بدون این مواد محل زخم ها و سوراخ های کوچکی که ایجاد شده اند سریع تر درمان می یابند .

برای دریافت مشاوره در رابطه با عمل زیبایی سینه می توانید با ما مشورت نمایید .

آخرین ویرایش: -/-
کوچک کردن سینه در آقایان